Καθίστε αναπαυτικά και απολαύστε το εφημεριδάκι μας

 
..........................................ΠΑΣΧΑ............................................
 
Καλησπέρα, ζουζουνάκια!🐝🐞🌸🙃
Ελπίζω να είστε όλοι πολύ πολύ καλά!
Έφτασαν οι διακοπές του Πάσχα και για δυο βδομάδες θα ξεκουραστούμε όλοι! Εγώ θα σας στείλω σήμερα μερικές εργασίες και μετά θα σας αφήσω να ξεκουραστείτε.
Μπορείτε να μου τις στείλετε μετά το Πάσχα ή και  προς το τέλος των διακοπών.
Για τη Γλώσσα: Συνεχίζουμε την επανάληψη της Γραμματικής.Διαβάστε πρώτα τη θεωρία για να θυμηθείτε όσα είπαμε και μετά κάντε τις ασκήσεις!
Για τα Μαθηματικά μερικές πράξεις και λίγα προβλήματα.
 Οι εργασίες είναι από κάτω στα επισυναπτόμενα έγγραφα. Όσα παιδιά μου στείλατε τα άρθρα και τα ουσιαστικά, εννοείται ότι δεν τα ξαναγράφετε!  
Σας στέλνω πολλά φιλιά. Να περνάτε όμορφα και να χαίρεστε!
 
 
http://www.mikrosanagnostis.gr/library/pageflip22/Default.html  Στη διεύθυνση αυτή μπορείτε να ακούσετε την ιστορία ΄"το Πάσχα του Πασχάλη"
 Αν θέλετε στη συνέχεια μπορείτε να κάνετε μία ζωγραφιά ή μια κατασκευή και να την στείλετε στην ομάδα μας στο viber ή να την ανεβάσετε στην κυψέλη μας.
 
 
Καλό βράδυ
  Καλό Πάσχα και καλές διακοπές σε όλους!  
 
 
 
..........................................10/4/2020............................................
 
Καλημέρα παιδιά!🌞🌼
Τι κάνετε; Εύχομαι να είστε όλοι καλά και χαρούμενοι!
Πώς σας φάνηκε το χθεσινό μας μάθημα; Είχε σίγουρα μερικές δυσκολίες αλλά εγώ χάρηκα τόσο πολύ που σας είδα! 😃💛
Θα ήθελα να μου πείτε τι σας άρεσε, τι σας δυσκόλεψε, τι θα θέλατε εσείς να κάνουμε.
Για το Πάσχα θα κάνουμε μία καλή επανάληψη γιατί έχουμε χάσει πολλά μαθήματα. Επίσης θα ήταν καλό να κάνετε κατασκευές, να διαβάσετε βιβλία, να παίζετε με τα παιχνίδια από την Κυψέλη μας (θα βάλω και καινούργια) και όταν σταματήσει η αυστηρή καραντίνα, να πηγαίνετε περπάτημα με τους γονείς στο βουνό για να χαίρεστε την ανοιξιάτικη φύση!
Για τη Γλώσσα λοιπόν θα έχουμε:
 
 

ΤΑ ΑΡΘΡΑ

               

                Άρθρα είναι οι μικρές λέξεις ο, η, το και ένας, μία, ένα, που μπαίνουν μπροστά από τα ουσιαστικά.

 

Οριστικά άρθρα είναι τα άρθρα ο, η, το, που μας μιλούν για κάτι ορισμένο. Π.χ. Ο μαθητής γράφει.

 

Αόριστα άρθρα είναι τα άρθρα ένας, μία (μια), ένα, που μας μιλούν για κάτι που δεν ξέρουμε (αόριστο). Π.χ. Ένας μαθητής γράφει.

ΑΣΚΗΣΗ

 

Υπογράμμισε τα άρθρα (οριστικά και αόριστα) στις παρακάτω    προτάσεις:

 

Ήρθε ο χειμώνας. Ο αέρας, η βροχή και το χιόνι μας επισκέπτονται συχνά. Η παγωνιά και το κρύο μας βασανίζουν. Ένας λύκος πεινά. Μια αλεπού κρυώνει. Ένα πουλάκι ψάχνει τροφή.

 

 

ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ

 

     Ουσιαστικά λέγονται οι λέξεις που μας φανερώνουν πρόσωπα, ζώα, φυτά ή πράγματα.

 

      πρόσωπα            δάσκαλος, μωρό, Νίκος …..

                                                    ζώα                     λύκος, γάτα, πουλί …..

                                              φυτά                   λεμονιά, ελιά, γιασεμί …..

                                                πράγματα           μολύβι, τόπι, γλάστρα …..

 

ΑΣΚΗΣΗ

 

Ποιος το κάνει; Γράψε το ουσιαστικό:

 

_______________ σπέρνει το χωράφι του.

_______________ χτίζει τη φωλιά του.

_______________ κοιμίζει το μωρό της.

_______________ πηγαίνει στο σχολείο.

 

Μαθηματικά

Κάνουμε τις πράξεις:

16+18=        27+28=   98-79=       65-38=   54-47=  Αυτές τις λύνουμε κάθετα.

Θυμόμαστε την προπαίδεια: Γράφουμε την προπαίδεια του 2,3 και 4.

Αυτά για σήμερα!

Να είστε καλά και πολλά φιλιά!💙💚💗💛

 
...........................................8/4/2020............................................
 
Καλημέρα!
Εύχομαι να είστε όλοι καλά, υγιείς και καλοδιάθετοι.
Για αύριο έχουμε προγραμματισμένη μια τηλεδιάσκεψη ή καλύτερα ένα μάθημα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης. Έχετε πάρει ένα σύνδεσμο από τον διευθυντή του σχολείου. Λίγο πριν τις 3 μπείτε σε αυτόν τον σύνδεσμο και περιμένετε να σας δεχτώ. Στις 3 η ώρα ξεκινάμε. 
Βοηθήστε αρχικά τα παιδιά να μπουν και στη συνέχεια αποχωρήστε αφήνοντάς τα σε ένα χώρο ήσυχο, ώστε να μπορούν να συγκεντρωθούν. Θέλουμε να δημιουργήσουμε την αίσθηση της τάξης. 
Αυτό που θα χρειαστούν είναι ένα τετράδιο, μολύβι, γόμα και την εργασία που θα διαβάσουν στα υπόλοιπα παιδιά. 
Πάμε λοιπόν να δούμε την εργασία. Θέλω να αναζητήσουν και να καταγράψουν το πολύ σε 4-5 σειρές (με τη βοήθεια των γονιών αν χρειαστεί) ένα πασχαλιάτικο ή ανοιξιάτικο έθιμο . Αυτό θα το διαβάσουν καλά, θα είναι η ανάγνωσή τους. Αύριο θα το διαβάσουν δυνατά  στην τάξη τους (έστω κι από μακριά).
Επίσης να διαβάσουν το ποίημα ήρθε η Πασχαλιά από το Ανθολόγιο .
Βρίσκεται στη σελίδα 116 ή στην διεύθυνση http://www.pi-schools.gr/books/dimotiko/an8ol_ab/an8_ab_1.pdf 
Στη συνέχεια μπορούν να το ακούσουν μελοποιημένο. Έχω ανεβάσει τη διεύθυνση στην κυψέλη μας στο e-me.
Καλή συνέχεια!
 
...........................................7/4/2020............................................

Καλημέρα παιδιά!🌞🌝

Σήμερα ευτυχώς ο ήλιος μας ξαναχαμογέλασε. Παρεούλα με λίγο αέρα βέβαια αλλά δεν πειράζει! 

Ξέρετε τι λέω παιδιά;

Αν μπορείτε να διαβάζετε αυτά που γράφω εσείς στους γονείς σας δυνατά για να κάνετε και λίγη ανάγνωση.

Συνεχίζουμε λίγο σήμερα τη γραμματική μας με τα δίψηφα σύμφωνα.  

ΤΑ ΔΙΨΗΦΑ ΣΥΜΦΩΝΑ

          Τα δίψηφα σύμφωνα της γλώσσας μας είναι τα εξής:

               μπ       ντ       γκ  (γγ)        τσ   τζ         π.χ.  τζάμι, ντουλάπα, μπαστούνι, τσατσάρα, καραγκιόζης.

       ΑΣΚΗΣΕΙΣ

  1. Υπογράμμισε τα δίψηφα σύμφωνα στις παρακάτω λέξεις:

μπαμπάκι, ντύνω, γκιόνης, τσίχλα, αμπέλι, πέντε,

αγκάθι, τζάκι, έτσι, μπαούλο

  1. Συμπλήρωσε το δίψηφο σύμφωνο που λείπει:

Ο μπα__άς της Ελενί__ας, ο κύριος Χαράλα__ος, είναι ψαράς. Ψαρεύει λιθρίνια, __ιπούρες, μαρίδες, μπαρ__ούνια

και άλλα ψάρια.

    3.Βρες στο βιβλίο της «ΓΛΩΣΣΑΣ» σου 4 λέξεις με δίψηφα σύμφωνα:

ΤΑ ΔΙΨΗΦΑ ΣΥΜΦΩΝΑ

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Στα  Μαθηματικά σήμερα θα λύσουμε ένα πρόβλημα . Προσοχή όμως! Λύνεται με δύο πράξεις. Σκεφτείτε πρώτα καλά με ποιες πράξεις λύνεται και μετά να τις κάνετε  κάθετα. 

Πρόβλημα

Η αδερφή μου έχει 55 ευρώ. Εγώ έχω 29 λιγότερα. Πόσα ευρώ έχουμε και οι δύο μαζί; (Για να σας βοηθήσω σκεφτείτε πριν βρω πόσα χρήματα έχουμε μαζί τι άλλο χρειάζεται να βρω.)

Μην ξεχάσετε να γράψετε απάντηση. Αν σας βοηθάει, ζωγραφίστε το.

Αυτά για σήμερα.

Μην ξεχνάτε να περνάτε όμορφα!😃😘

 
...........................................6/4/2020............................................

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους και όλες!🌷🌹

Πρώτα πρώτα θέλω να πω μπράβο σ΄όλα τα παιδιά που ανταποκρίθηκαν και ζωγράφισαν το εξώφυλλο του αγαπημένου τους βιβλίου ! Ήταν όλα πολύ όμορφα!

Ένα δεύτερο μπράβο σε όλα τα παιδιά που γράφουν και μου στέλνουν τις εργασίες τους!

Τελευταία βδομάδα λοιπόν πριν από τις διακοπές  του Πάσχα και ξέρω πως δεν τη χαιρόμαστε όπως άλλες χρονιές. Κάνουμε όμως υπομονή και διατηρούμε την αισιοδοξία μας. Το σημαντικό, παιδιά, είναι να μείνουμε ενωμένοι, αγαπημένοι και υγιείς!

 

 Δευτέρα λοιπόν σήμερα και ξεκινάμε. Στη Γλώσσα συνεχίζουμε την επανάληψη της Γραμματικής μας.

Σήμερα θα θυμηθούμε τα δίψηφα φωνήεντα. Πάμε λοιπόν να τα δούμε!

 

ΤΑ ΔΙΨΗΦΑ ΦΩΝΗΕΝΤΑ

 

Τα  δίψηφα φωνήεντα της γλώσσας μας είναι τα  εξής:

 

αι = ε,  ει = ι,  οι = ι,  ου = ου,  υι = ι

 

και λέγονται έτσι γιατί γράφονται με δύο γράμματα (ψηφία), αλλά τα λέμε με μια φωνή.

 

( Το  υι  σπάνια το χρησιμοποιούμε:

   Ο Χριστός είναι υιός (γιος) του Θεού. )

 

Μην ξεχνάτε ότι στα δίψηφα φωνήεντα, όταν τονίζονται,  ο τόνος μπαίνει στο δεύτερο φωνήεν.

 

Εργασίες 

  1. Κυκλώστε με κόκκινη ξυλομπογιά τα δίψηφα φωνήεντα:

         παίζω          εικόνα               

        οικόπεδο       φίλοι

       ουρανός          υιός  

 

  1.  Γράψτε προτάσεις όπως στο παράδειγμα:

 

           Ο  σκύλος γαβγίζει.    --------    Οι σκύλοι γαβγίζουν

           Ο  γεωργός σπέρνει.   ---------

          Ο   φίλος μου παίζει    ---------

 

Μαθηματικά

Θυμόμαστε τις μονάδες μέτρησης του χρόνου και απαντάμε στις παρακάτω ερωτήσεις. Αν δεν θυμόμαστε κάτι ανοίγουμε το βιβλίο των Μαθηματικών στα μαθήματα 32 και 33.

Πόσες μέρες έχει η εβδομάδα; Ποιες είναι;

Πόσες είναι οι εποχές; Ποιες είναι;

Πόσοι είναι οι μήνες του χρόνου; Ποιοι μήνες έχουν 31 μέρες; Ποιοι έχουν 30; Ποιος έχει 28 ή 29;

Αυτά για σήμερα! Να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!😘😃

 
...........................................3/4/2020............................................
 

Καλημέρα σε όλα τα παιδάκια μου και στους γονείς! 

Τι κάνετε; Ελπίζω ότι όλοι είμαστε καλά. Άλλωστε κι ο ήλιος μας ξαναχαμογέλασε σήμερα!🌞

Χθες 2 Απριλίου ήταν η παγκόσμια μέρα παιδικού βιβλίου. Μια και δεν είμαστε στην τάξη να διαβάσουμε αγαπημένες ιστορίες, σκέφτηκα να σας αναθέσω κάτι στο σπίτι για το Σαββατοκύριακο!

Λοιπόν, κάθε παιδάκι θα ζωγραφίσει το εξώφυλλο του αγαπημένου του βιβλίου( ή μια σκηνή από αυτό με τη φαντασία του) γράφοντας από ποιο βιβλίο είναι και τον συγγραφέα του.

Στη συνέχεια θέλω οι γονείς να τα φωτογραφίσουν και να μου τα στείλουν. Ακόμη καλύτερα, αν φυσικά θέλετε, μπορείτε να τα ανεβάσετε στην κυψέλη μας στο e-me ή στην ομαδική στο viber για να δουν όλοι τη ζωγραφιά σας. Εδώ παιδιά θέλω να σας πω ότι μπορείτε στην κυψέλη μας να γράφετε σχόλια ή και να κάνετε κάποια δική σας ανάρτηση, πάντα με όμορφο τρόπο και χωρίς να προσβάλλουμε κανένα!

Το δεύτερο που σκέφτηκα είναι να κάνουμε μια πολύ καλή επανάληψη στη γραμματική, ξεκινώντας από τα πρώτα μαθήματα. Έτσι για να μην ξεχάσουμε τίποτα! 

Πρώτο μάθημα λοιπόν τα φωνήεντα και τα σύμφωνα.

Τα γράμματα στο ελληνικό αλφάβητο είναι 24. Από αυτά, 17 είναι σύμφωνα ( τα ήσυχα γραμματάκια που λέγαμε πέρσι) και 7 τα φωνήεντα ( τα φωνακλάδικα).

 Τα φωνήεντα είναι 7 και φωνάζουν δυνατά:

                          α, ε, η, ι, ο, υ, ω

          Τα σύμφωνα  17 και σου μιλούν ψιθυριστά:

 β, γ, δ,    ζ, θ, κ,    λ, μ, ν, ξ,    π, ρ, σ, τ,    φ, χ, ψ

 

                                           ΑΣΚΗΣΕΙΣ

  1. Βάλε τα φωνήεντα των παρακάτω λέξεων σε κύκλο και τα σύμφωνα σε τετραγωνάκι:

                                   μ η τ έ ρ α

                               ή λ ι ο ς

                               κ α ρ έ κ λ α

                               σ π ί τ ι

  1. Ποια είναι τα μικρά τους;

 

  Κ κ,  Υ _,  Μ _,  Ψ _,  Σ _,  Β _,  Ξ _,  Ν _,  Ω _,  Δ _

 

  1. Ποια είναι τα κεφαλαία τους;

 

α Α,   ε _,   η _,   ι _,   ζ _,   θ _,   λ _,   γ _,   π _,   ν _

 

Πάμε τώρα στα Μαθηματικά.

Επειδή θεωρώ πολύ σημαντικό να μην ξεχάσουμε τις αφαιρέσεις με δανεικό  και τις προσθέσεις με κρατούμενο, όπως και τους πολλαπλασιασμούς θα τα επαναλαμβάνουμε συχνά!

Θα κάνετε λοιπόν τις πράξεις: 

8x3     9x8     3x5    2x8     7x4   5x10   4x9   6x6     

  κάθετα:  25+25    36+34    63+18    55-29    34+18   52-26    96-8

Εγώ σας εύχομαι Καλό Σαββατοκύριακο (και περιμένω τις εργασίες και τις ζωγραφιές από όλους)

Σας φιλώ💝💗💛💛

 
...........................................2/4/2020............................................

Καλημέρα!😃😄

Τι κάνετε παιδιά; Είστε καλά; Ο καιρός θυμίζει μάλλον χειμώνα αλλά εμείς αισιοδοξούμε ότι θα περάσει η κακοκαιρία και μαζί αυτά που μας ταλαιπωρούν!

Πολύ ωραία τα χθεσινά ψεματάκια που μου γράψατε ! Και επίσης κάποια από αυτά ήταν αστεία! Μπράβο!

Για σήμερα θα διαβάσετε έναν μύθο του Αισώπου. 

 

Οι δυο φίλοι και η αρκούδα

Μια φορά και έναν καιρό, δυο φίλοι βάδιζαν στον ίδιο δρόμο, μέσα από βουνά και κοιλάδες. Παρόλο που βρισκόταν σε άγνωστο μέρος, ο άντρας ένιωθε ασφαλής γιατί, ήταν σίγουρος ότι ο φίλος του θα τον βοηθούσε να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε κίνδυνο εμφανιζόταν μπροστά τους.

Εκεί που περπατούσαν και συζητούσαν για να περάσει η ώρα, ξαφνικά μια αρκούδα παρουσιάστηκε μπροστά τους, στην μέση του δρόμου.

Ο ένας άντρας, έτρεξε γρήγορα σε ένα κοντινό δέντρο, άρπαξε ένα κλαδί και σκαρφάλωσε.

Έτσι κατάφερε να γλιτώσει από την αρκούδα που δεν τον έβλεπε.

Ο άλλος άντρας, έμεινε για μια στιγμή ακίνητος και μετά έπεσε στο έδαφος με σκοπό να υποκριθεί ότι είναι νεκρός.

Το άγριο θηρίο, έτρεξε αμέσως πάνω από τον άντρα που ήταν στο έδαφος, με σκοπό να αρπάξει το θύμα του.

Με τα γαμψά αρκουδίσια νύχια της, σήκωσε τον κακόμοιρο άντρα από το έδαφος.

Τα πόδια και τα χέρια του άντρα είχαν γίνει, από τον φόβο του, τόσο άκαμπτα και παγωμένα ώστε η αρκούδα νόμισε ότι πραγματικά είχε βρει έναν νεκρό.

Έτσι, παρά τον θυμό της, εγκατέλειψε τον άντρα και έφυγε μακριά, για να πάει στην φωλιά της.

Όταν ο άλλος αισθανόταν πλέον ασφαλής αφού δεν έβλεπε την αρκούδα κατέβηκε από τον δέντρο και ρώτησε τον σύντροφο του θέλοντας να κάνει και τον έξυπνο:

«Πες μου φίλε μου, τι σου είπε η αρκούδα όταν ήσουν ξαπλωμένος, τρέμοντας από τον φόβο; Πρέπει να σου είπε πολλά πράγματα σε αυτήν την μακριά συζήτηση σας».

Κι εκείνος του απάντησε:

«Η αρκούδα μου είπε να μην ταξιδεύω από δω και μπρος με φίλους που μ’ εγκαταλείπουν την ώρα του κινδύνου».

Αυτό το κείμενο θα είναι η ανάγνωσή σας.

Μετά θέλω να ψάξετε και να βρείτε μέσα στο κείμενο 5 ουσιαστικά. Σας θυμίζω ότι ουσιαστικά είναι οι λέξεις που φανερώνουν πρόσωπα, ζώα και πράγματα πχ άνθρωπος, λιοντάρι, σπίτι. Μπορείτε να τα διαβάσετε  και στο τετράδιο γραμματικής (το κίτρινο).

 

Αυτό μόνο για τη Γλώσσα.

 

Στα Μαθηματικά:

Να κάνετε τους παρακάτω πολλαπλασιασμούς:

3x5=    4x 7=      5x8=         6x9=       8x8=     2x7=     9x9=     10x10=

 

Να έχετε μια όμορφη χαρούμενη μέρα!🌺🌹

 
...........................................1/4/2020............................................
 
Καλημέρα και καλό μήνα! 🌸🌼
Ελπίζω παιδιά να είπατε ένα μικρούλι ψεμματάκι στους δικούς σας,  μια και σήμερα είναι Πρωταπριλιά! 
Γι αυτό κι εγώ σκέφτηκα για σήμερα να διαβάσουμε στη σελίδα 42 στο ανθολόγιο το κείμενο " Ψέμα πρωταπριλιάτικο". Όσοι δεν έχετε το βιβλίο το βρίσκετε στη διεύθυνση    http://www.pi-schools.gr/books/dimotiko/an8ol_ab/an8_ab_1.pdf .
Αφού το διαβάσετε θέλω να μου γράψετε ένα δικό σας όμορφο ψέμα, που θα έκανε τη ζωή μας πιο όμορφη.
 Εμένα πάντως το πρώτο που μου έρχεται είναι ότι βρέθηκε το φάρμακο για τον ιό με την κορώνα (που λέει και το παραμύθι που σας έβαλα στην κυψέλη), δεν αρρωσταίνουν πια και δεν πεθαίνουν άνθρωποι και όλοι γυρίσαμε πίσω στην κανονική ζωή μας.
Αυτό μόνο για σήμερα! Μην ξεχνάτε να ανοίγετε και την κυψέλη μας και να βλέπετε τι έχει κι εκεί!
Θέλω να πω μπράβο σε όλα τα παιδιά που μου στείλατε τις εργασίες σας. Ξέρω ότι δεν είναι εύκολο να δουλεύουμε έτσι από μακριά και γι αυτό εκτιμώ διπλά την προσπάθειά σας.
φιλιά πολλά και να είμαστε όλοι καλά!😃😘
 
...........................................31/3/2020............................................

Καλημέρα σε όλους! 

Ελπίζω κι εύχομαι να είμαστε όλοι γεροί και καλοδιάθετοι.

Μετά από τις διαδικτυακές μας περιπέτειες, επανέρχομαι σήμερα με μερικές εργασίες .

 

Στη Γλώσσα θα ήθελα να ασχοληθούμε με τα σημεία στίξης, που είναι τόσο σημαντικά τόσο στην ανάγνωση όσο και στη γραφή.

Στις παρακάτω προτάσεις όμως λείπουν. Πάμε λοιπόν να τα συμπληρώσουμε.

  Γιατί δεν ήρθες στο πάρτι μου

  Πώς τα περάσατε

 Ήταν φανταστικά   Είχαμε μεζεδάκια, μουσική, χορό, εκπλήξεις

  Τι κρίμα, που το έχασα  Πλησιάζουν όμως και τα δικά μου γενέθλια και θα σε περιμένω  Θα περάσουμε τέλεια  Κι εγώ έχω ετοιμάσει φοβερές εκπλήξεις Θα δεις

 

Αντιγράφουμε τις προτάσεις στο κίτρινο τετράδιο. Αφού βάλουμε τα σημεία στίξης, διαβάζουμε δύο φορές, καθαρά και δυνατά. Προσοχή όμως στα σημεία στίξης και στην ανάγνωση!

 

Στο  τετράδιο των μαθηματικών κάνουμε τις  προσθέσεις και τις αφαιρέσεις (κάθετα) καθώς και τους πολλαπλασιασμούς.

Προσέχουμε τα δανεικά και τα κρατούμενα.

35+35=    46+38=    89+11=   84-36=   75-29=   52-8=    7x8=   4x5=  10x8=  2x6=  3x4=   5x6=

 

Στην κυψέλη έχω ανεβάσει εκπαιδευτικά και ψυχαγωγικά παιχνίδια και ένα τραγουδάκι.

 

Αυτά για την ώρα

 Καλή συνέχεια σε όλους

 

 
...........................................27/3/2020............................................
 

Καλημέρα σε όλους!🌞

Σήμερα θα ακούσουμε από τον μικρό αναγνώστη το παραμύθι «ο φεγγαροσκεπαστής».🌕🌖🌗🌘

Πατάμε στο google:  μικρός αναγνώστης ο φεγγαροσκεπαστής.

Αφού ακούσουμε το παραμύθι, απαντάμε στο τετράδιό μας (του γραπτού λόγου) στις ερωτήσεις:

  1. Ποιο είναι το επάγγελμα του μικρού Τιμολέοντα;
  2. Πώς καταφέρνει τελικά να φτάσει ο ήρωάς μας στο φεγγάρι;
  3. Στη συνέχεια στο τετράδιο ή σε Α4 ζωγραφίζουμε την εικόνα από το παραμύθι που μας αρέσει πιο πολύ!

Μαθηματικά

Σήμερα θα λύσουμε δύο προβλήματα στο τετράδιο των μαθηματικών. Θέλω όμως να σκεφτείτε πρώτα μόνοι σας με ποια πράξη λύνεται το πρόβλημα!

  1. Αγοράσαμε 7 βιβλία για τη σχολική βιβλιοθήκη προς 9 ευρώ το ένα.  Πόσο πληρώσαμε;

2.Αγόρασα 8 γλυκά  που το ένα έκανε 5 ευρώ . Πόσο πλήρωσα;                             

Δεν ξεχνάμε να γράψουμε τη λύση και την απάντηση.

 Καλή επιτυχία! Και να περνάτε όμορφα!!

Στην εκπαιδευτική πλατφόρμα e-me έχω δημιουργήσει μία ιδιωτική κυψέλη στην οποία θα αναρτώ τις εργασίες. Θα πάρω τους κωδικούς σας ( όσων έχετε βγάλει) και θα σας καλέσω για να συμμετέχετε.

 

Όσον αφορά τη διόρθωση των εργασιών , πολλοί γονείς επιθυμούν να τις φωτογραφίζουν και να μου τις στέλνουν. Από τη στιγμή που αυτό βολεύει τους περισσότερους γονείς, μπορούμε να δουλέψουμε έτσι. Οπότε περιμένω παιδιά τις εργασίες σας και θα απαντώ στον καθένα χωριστά!

Να είστε όλοι καλά και να περνάτε δημιουργικά κι ευχάριστα τον χρόνο σας!🎈🏓🌝🎭🎨

 
...........................................26/3/2020............................................
Καλημέρα🌞

Εύχομαι να είστε όλοι καλά!
Σήμερα θα ήθελα να συνεχίσουμε με το κείμενο της Αγγελικής Βαρελά " ο αγωνιστής με την πένα" από το ανθολόγιο, σελ.128, (θυμίζω ότι μπαίνουμε από τη σελίδα διδακτικά πακέτα δημοτικού)
Διαβάζετε, παιδιά, μια φορά το κείμενο (σιωπηλά ή φωναχτά, όπως προτιμάτε).
Στη συνέχεια στο τετράδιο γραπτού λόγου αφού γράψετε τον τίτλο του μαθήματος,  απαντάτε στις παρακάτω ερωτήσεις:
1. Ποιος είναι ο αγωνιστής με την πένα; 
2. Πώς πολέμησε;
3. Ποιο είναι το σύμβολο που έδωσε στους 'Ελληνες;
4. Ποια άλλα ονόματα ηρώων βρήκατε στο κείμενο;
 
Για τα Μαθηματικά θα ήθελα να λύσετε στο τετράδιο τις παρακάτω προσθέσεις και αφαιρέσεις κάθετα:
37+48=        64+26=     72+28=       94-46=       81-35=     52-13=
 
Και για να θυμηθούμε λίγο την προπαίδεια: από την σελίδα pame bolta τραγούδια για την προπαίδεια βλέπουμε τα βιντεάκια με  τα τραγουδάκια της προπαίδειας.
 
...........................................25/3/2020............................................
 
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους !
Ιδιαίτερα όμως θέλω  να στείλω πολλές ευχές στις μανούλες που γιορτάζουν και στην γλυκιά μας Ευαγγελία!🦄
Ό,τι επιθυμείτε, χρόνια πολλά με υγεία, ευτυχία και αγάπη!
 
Σήμερα είναι αργία, σκέφτηκα όμως, αφού όλοι είμαστε στο σπίτι, να προτείνω στα παιδιά να διαβάσουν από το ανθολόγιο το κείμενο "ο αγωνιστής με την πένα".
Επειδή τα πιο πολλά παιδιά έχουν αφήσει τα ανθολόγια στο σχολείο, μπορείτε να βρείτε το κείμενο στα ηλεκτρονικά βιβλία.
Πληκτρολογείτε στο google didaktika paketa dimotikou και βρίσκετε το Ανθολόγιο Α΄-Β΄. Στη συνέχεια επιλέγετε Βιβλίο μαθητή  σελ.121-172. Στη σελίδα 128 βρίσκεται το κείμενό μας.
 
Θέλω να πω ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά που μου έστειλαν τις εργασίες τους. Είναι εξαιρετικές!
Θα ήθελα επίσης να προσπαθήσετε όλοι να πάρετε κωδικούς από το ΠΣΔ για την συμμετοχή των παιδιών σε ηλεκτρονική τάξη.
 
Καλή συνέχεια!
 
...........................................24/3/2020............................................
 
Σήμερα θα κάνουμε κάτι διαφορετικό!
 Ανoίγουμε το google και γράφουμε στην αναζήτηση:  μικρός αναγνώστης όταν η πασχαλίτσα συνάντησε τον ελέφαντα
Στη συνέχεια ανοίγουμε τα ηχεία και ακούμε την ιστορία.
Χρησιμοποιώντας τα βελάκια γυρνάμε σελίδα όπου χρειάζεται.
Μπορεί να χρειαστεί να κάνουμε ενεργοποίηση του adobe flash player.
Αφού ακούσουμε την ιστορία, στη συνέχεια ανοίγουμε το τετράδιο γραπτού λόγου, γράφουμε ημερομηνία και τον τίτλο της ιστορίας και απαντάμε σε δύο ερωτήσεις:
1. Ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί ήρωες της ιστορίας;
2. Τι μου άρεσε πιο πολύ στην ιστορία που άκουσα;
Στη συνέχεια ζωγραφίζω στο τετράδιό μου ή σε ένα Α4 μια σκηνή από την ιστορία.
Αν θέλετε μπορείτε να φωτογραφίσετε τις απαντήσεις και τις ζωγραφιές σας και να μου τις στείλετε!
 
............................................23/3/2020............................................
 
Καλημέρα σε όλους!
Εύχομαι κι ελπίζω να είστε όλοι, παιδιά και γονείς καλά!
Αγαπημένα μου παιδιά, σας στέλνω τις απαντήσεις και τις λύσεις στις χθεσινές εργασίες.
Πιστεύω ότι σας φάνηκαν πολύ εύκολα, ότι τα κάνατε μόνοι σας και είμαι σίγουρη ότι τα πήγατε πολύ καλά!
Τώρα θέλω να πάρετε ένα μολυβάκι και να διορθώσετε. Όπου είναι σωστά βάζουμε απλά ένα τικ.
 
Γλώσσα
 
Στο κίτρινο τετράδιο θέλω να γράψετε σε καθαρή σελίδα πάνω πάνω την ημερομηνία.
 Από κάτω να γράψετε: Κλίνω ρήματα στον Ενεστώτα
Αφήνετε μία σειρά και γράφετε από πάνω προς τα κάτω τα πρόσωπα, δηλαδή:
 
εγώ
εσύ
αυτός
εμείς
εσείς
αυτοί
Τώρα δίπλα στα πρόσωπα , μόνοι σας, κλίνετε τα ρήματα : παίζω, ζωγραφίζω. Προσοχή στις καταλήξεις!
 
 
Μαθηματικά
 
Στο πράσινο τετράδιο θέλω να αντιγράψετε τα δύο προβλήματα που θα σας γράψω. 
Στη συνέχεια, όπως κάνουμε πάντα σκεφτόμαστε καλά με ποια ή ποιες πράξεις λύνεται το πρόβλημα.
Γράφουμε Λύση,  κάνουμε τις πράξεις και από κάτω γράφουμε την απάντηση.
.
Προβλήματα
1. Ένας  βοσκός έχει 36 πρόβατα και 45 κατσίκια . Πόσα ζώα έχει συνολικά;
2. Ένα σχολείο έχει 85 κορίτσια και 77 αγόρια. Πόσα περισσότερα είναι τα κορίτσια από τα αγόρια;
 
Θέλω και τα δύο προβλήματα να τα λύσετε κάνοντας τις πράξεις που πρέπει πρώτα κάθετα κι έπειτα οριζόντια.
Μην ξεχάσετε δανεικά και κρατούμενα!
Αυτά μόνο για σήμερα για να μπούμε σιγά σιγά σε ρυθμό.
θα επανέλθω αύριο με τις λύσεις και καινούργιες προτάσεις
Καλή δουλειά
φιλιά πολλά😘😘
Καλημέρα σε όλους!
Εύχομαι κι ελπίζω να είστε όλοι, παιδιά και γονείς καλά!
Αγαπημένα μου παιδιά, σας στέλνω τις απαντήσεις και τις λύσεις στις χθεσινές εργασίες.
Πιστεύω ότι σας φάνηκαν πολύ εύκολα, ότι τα κάνατε μόνοι σας και είμαι σίγουρη ότι τα πήγατε πολύ καλά!
Τώρα θέλω να πάρετε ένα μολυβάκι και να διορθώσετε. Όπου είναι σωστά βάζουμε απλά ένα τικ.
 
Γλώσσα
παίζω
παίζεις
παίζει
παίζουμε
παίζετε
παίζουν
 
ζωγραφίζω
ζωγραφίζεις
ζωγραφίζει
ζωγραφίζουμε
ζωγραφίζετε
ζωγραφίζουν
 
 Μαθηματικά
 
1ο πρόβλημα :       36+45=81 
    
    36
+ 45
.......
   81
Απάντηση: Ο βοσκός έχει 81 ζώα.
 
 
2ο πρόβλημα: :  85-77=8
 
    85
 - 77
-------
    8
Απάντηση: Τα κορίτσια είναι 8 περισσότερα από τα αγόρια.
 
   
© 7 Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης