.......................................................10/4/2020.............................................................
Καλημέρα παιδιά! Ξυπνήσαμε καλά σήμερα; Πιστεύω ότι συμμετείχατε στην προετοιμασία του πρωινού που λέγαμε χθες.Θα συνεχίσουμε να είμαστε συνεπείς στα καθήκοντά μας και αυτό θα μας κάνει να πατάμε γερά στα πόδια μας και να νιώθουμε πιο ασφαλείς.
Από σήμερα ξεκινάνε οι διακοπές του Πάσχα. Θα βάλω κάποιες ασκήσεις και δραστηριότητες για τις γιορτές. Δε θέλω να βιαστείτε να τις κάνετε. Μπορείτε να τις κάνετε την τελευταία εβδομάδα των διακοπών.
1. Άνοιξε τον σύνδεσμο και διάβασε προσεχτικά τον κανόνα:
και γράψε τις ασκήσεις στο τετράδιο.
2.Συζήτησε με τους δικούς σου για ένα έθιμο του Πάσχα και γράψε
με δικά σου λόγια στο τετράδιο γραπτού λόγου.
4. Θέλεις να φτιάξεις μια υπέροχη καρτούλα; Δες τις οδηγίες στον σύνδεσμο: Σίγουρα θα χαρείς με το αποτέλεσμα.
5.Ζωγράφισε στο μπλοκ ό,τι σου αρέσει .Σου δείχνω μερικές ζωγραφιές.
Να έχετε στο νου σας αυτά που είπαμε το μεσημέρι.
Κάνετε πολλές δραστηριότητες με τους γονείς σας. Βοηθήστε
στην προετοιμασία του φαγητού,φροντίστε να είναι καθαρό και τακτοποιημένο το δωμάτιό σας. Επίσης παίξτε διάφορα παιχνίδια όπως επιτραπέζια (τρίλιζα, γκρινιάρη κ.α). Παίξτε το παιχνίδι: όνομα, ζώο ,πράγμα. Ακούτε μουσική. Χορέψτε. Και ό,τι άλλο σκεφτείτε κάντε το.
Αρκεί να είστε χαρούμενοι και ευτυχισμένοι. Μαζί με σας θα είναι και οι μεγάλοι χαρούμενοι. Το χαμόγελό σας είναι σημαντικό για όλους μας.
Μας δίνει ζωή ,δύναμη ...και σας περιμένουμε να μας φέρετε την άνοιξη μες στην καρδιά μας.
Γλυκά μου παιδάκια σας εύχομαι να περάσετε όμορφες γιορτές μαζί με τους γονείς σας και να τα πούμε πολύ σύντομα από κοντά.
Καλές γιορτές!!
Σας γράφω τις λύσεις από τα μαθήματα της Τετάρτης.
Γλώσσα:
1. ........τον αδερφό..... των νονών.......τον θυρωρό........τον μπαμπά. ....τον αρχηγό.....των παιδιών. ...τον κήπο.....των λουλουδιών.
...τον κόρακα!
3. τον σπιτιών (θέλει ω) των κήπο (θέλει ο) τον εποχών (θέλει ω)
των γεωργό (θέλει ο) των νικητή (θέλει ο) των Νίκο (θέλει ο).
Μαθηματικά:
1. Περίμετρος ορθογωνίου: 5εκ.+2εκ.+5εκ.+2εκ.=14 εκ.(εκατοστά)
Περίμετρος τριγώνου: 4εκ.+4εκ.+4εκ.=12 εκ.
Περίμετρος τετραγώνου: 3εκ.+3εκ.+3εκ.+3εκ.=12 εκ.
🌹🌹 🌹🌹
.......................................................8/4/2020.............................................................
Καλημέρα στα ωραία μου παιδιά!
Άνοιξε το σύνδεσμο και κάνε μόνο την πρώτη και τρίτη άσκηση αφού πρώτα διαβάσεις και θυμηθείς τον κανόνα.
https://teachergeorgiasclass.weebly.com/uploads/4/5/0/7/45072177/%CE%86%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%B1_%CF%84%CE%BF%CE%BD_%CF%84%CF%89%CE%BD.pdf
Στη συνέχεια άνοιξε κι αυτόν τον σύνδεσμο και κάνε μόνο την πρώτη σελίδα.
Σας ενημερώνω ότι αύριο Πέμπτη θα κάνουμε την πρώτη τηλεδιάσκεψη μέσω webex στις 2 το μεσημέρι .Να ανοίξετε και να μπείτε στις 1: 45. Αναλυτικές πληροφορίες έχει στείλει ο διευθυντής.
Καλό είναι να βρίσκονται τα παιδιά σε ένα ήσυχο δωμάτιο. Στην αρχή θα είστε μαζί τους μέχρι να εξοικειωθούν.Αργότερα θα μπορούν να είναι μόνα τους και αν χρειαστούν βοήθεια θα είστε κάπου κοντά για να σας καλέσουν.
Καλή τηλε-συνάντηση!
.......................................................7/4/2020.............................................................
Καλημέρα στα πιο όμορφα και γλυκά παιδάκια μου!
Για σήμερα λέω να βάλω ασκησούλες για να εξασκηθείτε περισσότερο στη χρήση επιθέτων, που θα σας βοηθήσουν να εμπλουτίζετε το γραπτό σας λόγο.
Συμπλήρωσε το παρακάτω κείμενο με δικά σου επίθετα.
Το παιδί βρισκόταν μόνο του στο δωμάτιό του. Πάνω στο__________________τραπέζι βρισκόταν ένα
_____________βάζο με λίγα______________τριαντάφυλλα. Από το _______________παράθυρο φαινόταν ο __________________ουρανός. Φυσούσε ένα _________________αεράκι που κουνούσε την ______________κουρτίνα. Στο νου του ερχόταν οι ________________
λιχουδιές της μαμάς που κάθε φορά ετοίμαζε με πολύ μεράκι.
Ο ____________αέρας εξακολουθούσε να φυσάει και να σμίγει με τις ___________μυρωδιές που έρχονταν από την κουζίνα. Ώρα να κατέβει από τις _______________σκάλες και να βοηθήσει τη μαμά στο σερβίρισμα του φαγητού.
Αν γράψεις την άσκηση στο τετράδιο μην γράψεις όλο το κείμενο παρά μόνο το επίθετο που θα συμπληρώσεις μαζί με το ουσιαστικό που είναι γραμμένο στο κείμενο.
Στα μαθηματικά τώρα να θυμηθούμε πώς βρίσκουμε την περίμετρο ενός σχήματος, για παράδειγμα ενός ορθογωνίου: Τι κάνουμε; Φτιάχνουμε το σχήμα που θέλουμε,μετράμε μετά το μήκος κάθε πλευράς και κατόπιν προσθέτουμε όλα τα μήκη.
Για να δοκιμάσουμε. Φτιάξτε τώρα ένα ορθογώνιο σχήμα στο τετράδιό σας. Μετρήστε το μήκος της κάθε πλευράς και στο τέλος προσθέστε τα μήκη που μετρήσατε. Γράφετε Π=......+........+.......+....... =......εκ.
Αυτά παιδιά για σήμερα .Θα τα πούμε αύριο πάλι. Μέχρι τότε καλό απόγευμα! 🐱🐱
.......................................................6/4/2020.............................................................
Καλημέρα παιδιά και καλή εβδομάδα σε όλους!
Πιστεύω ότι περάσατε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο !
Για σήμερα δε θα σας κουράσω πολύ. Θέλω να μπείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:
2.Άνοιξε κι αυτόν τον σύνδεσμο:
Όταν μπεις θα ρολάρεις με το ποντίκι σου και θα κατέβεις στο 13ο κεφάλαιο. Εκεί θα δεις το βίντεο με τα γεωμετρικά στερεά-γνωρίσματα. Δείχνει ένα κοριτσάκι στην επιφάνεια.
Λύσεις προηγούμενων εργασιών:
Σας στέλνω τις λύσεις γλώσσας και μαθηματικών
Στη γλώσσα προτεινόμενα επίθετα:
η απέραντη, γαλάζια, ατελείωτη θάλασσα
το μεγάλο,σύγχρονο,παραδοσιακό σχολείο
η μεγάλη, δερμάτινη,μαθητική,γυναικεία τσάντα
το βραδινό, καλό, καθημερινό, επίσημο φόρεμα
το έξυπνο, μελετηρό,πρόθυμο υπάκουο παιδί
το ευχάριστο,επιτραπέζιο,ομαδικό παιχνίδι
ο πιστός,παιχνιδιάρικος, φοβισμένος σκύλος
το γυάλινο,καθαρό,γεμάτο ποτήρι
Μαθηματικά -λύσεις
1. Από τα αυτοκινητάκια θα πάρω 10 λεπτά ρέστα.
Από την κούκλα θα πάρω 50 λεπτά ρέστα.
Από την σβούρα δε θα πάρω ρέστα.
Από το μπαλόνι θα πάρω 50 λεπτά ρέστα
Από τον κουμπαρά θα πάρω 10 λεπτά ρέστα.
Από τον γκρινιάρη - επιτραπέζιο θα πάρεις 10 λεπτά ρέστα.
Ζωγραφίζω:
2. Η Χαρά θα πάρει 60 λεπτά ρέστα. 50λ και 10λ ή 20λ και 20λ και 20λ
Ο Λουκάς θα πάρει 30 λεπτά ρέστα. 20λ και 10λ ή 10λ και 10λ και 10λ
Η Γαλήνη θα πάρει 30 λεπτά ρέστα. 20λ και 10λ ή 10λ και 10λ και10λ
Αυτά παιδιά μου για σήμερα. Θα τα πούμε αύριο πάλι. Να έχετε ένα
όμορφο απόγευμα! 🌹🌹🌹
.......................................................3/4/2020.............................................................
Γεια σας παιδιά ! Τι μου κάνετε; Για σήμερα λέω να ξεκινήσουμε με ένα τραγουδάκι. Μιας και στα τραγούδια λέμε πάντα NAI !!
Ανοίγετε το google και γράφετε: Γλωσσοδέτες χάρτινο καράβι και θα φανεί το βιντεάκι. Πατήστε επάνω και θα ακούσετε το τραγούδι. Στο τέλος δες τα αποτελέσματά σου.
1. Άνοιξε τον σύνδεσμο:
2. Στα παρακάτω ουσιαστικά να γράψεις δικά σου επίθετα που ταιριάζουν. η η _____________θάλασσα το _____________παιδί
το____________ σχολείο το _____________παιχνίδι η _____________τσάντα ο _____________ σκύλος το ___________ φόρεμα το _____________ποτήρι
...Πρέπει να βρω χρώματα να σκέφτομαι σαν τα χρώματα της άνοιξης,σαν αυτά των μαθητών-τριών μου, σαν αυτά που είχα μικρούλα να ζωγραφίσω, αν και μεταξύ μας δεν τα καταφέρνω και πολύ!
Άκουσε ένα όμορφο τραγούδι με τα χρώματα της άνοιξης. Σαν κι αυτά που χρωματίζουν τις καρδούλες σας και χαρίζουν το κέφι απλόχερα.
Εύχομαι παιδιά μου με τη βοήθεια του θεού να σας δω σύντομα στην τάξη μας!
Και τότε θα το γιορτάσουμε όπως δε φαντάζεστε!! Ως τότε ΜΕΝΟΥΜΕ
ΣΠΙΤΙ!!
Καλό Σαββατοκύριακο καρδούλες μου! 💞💞
.......................................................2/4/2020.............................................................
Ελπίζω να είστε καλά όλοι! Σήμερα θα ασχοληθούμε με ένα διαδραστικό παιχνίδι. Μπορείτε να ανοίξετε τον σύνδεσμο
http://users.sch.gr/pkotsis/4/b-taxi/glossa/q-b9-lang-epitheta%20(Web)/index.html και πατώντας αριστερό κλικ στην άκρη του θα εμφανιστεί η ένδειξη
μετάβαση ,θα πατήσετε ξανά και θα σας το βγάλει .
Στη συνέχεια ανοίξτε το βιβλίο της γλώσσας του μαθητή στη σελίδα 63 ,βρείτε τρία επίθετα και τρία ουσιαστικά.Ανοίξτε μετά το πράσινο τετράδιο ( όσοι δεν το έχετε σε ένα πρόχειρο) ,γυρίστε και βρείτε τις σελίδες που γράψαμε χωριστά τα επίθετα και τα ουσιαστικά και γράψτε τα εκεί.
Μπορείτε επίσης να παίξετε ένα διαδραστικό παιχνίδι με κάθετες προσθέσεις στον σύνδεσμο:
Σας στέλνω τις λύσεις από τις προηγούμενες ασκήσεις:
35+15+23=73
42+18+30=90
100-25-15=60
72- 12- 8= 52
Αυτά για σήμερα παιδιά.Εύχομαι να περάσετε ένα όμορφο και δημιουργικό Σαββατοκύριακο !
Σήμερα θα κάνουμε κάτι διαφορετικό!
Ανοίγουμε το googleκαι γράφουμε στην αναζήτηση: ο μικρός αναγνώστης όταν η πασχαλίτσα συνάντησε τον ελέφαντα.
Στη συνέχεια ανοίγουμε τα ηχεία και ακούμε την ιστορία.
Χρησιμοποιώντας τα βελάκια γυρνάμε σελίδα όπου χρειάζεται.
Μπορεί να χρειαστεί να κάνουμε ενεργοποίηση του adobe flash player.
Αφού ακούσουμε την ιστορία, στη συνέχεια ανοίγουμε το τετράδιο γραπτού λόγου,γράφουμε ημερομηνία και τον τίτλο της ιστορίας και απαντάμε σε δύο ερωτήσεις:
1.ποιοι είναι οι πιο σημαντικοί ήρωες της ιστορίας;
2.Τι μου άρεσε πιο πολύ στην ιστορία που άκουσα;
Στη συνέχεια ζωγραφίζω στο τετράδιό μου ή σε ένα Α4 μια σκηνή από την ιστορία. Αν θέλετε μπορείτε να φωτογραφήσετε τις απαντήσεις και τις ζωγραφιές σας και να μου τις στείλετε.
Στο τετράδιο Μαθηματικών μπορείτε να υπολογίσετε και να λύσετε τις ασκήσεις με το νου;
35+15+23= 100-25-15=
42+18+30= 72-12-15=
Σας δίνω τη λύση του προβλήματος από προχθές:
ΛΥΣΗ: Αφού η Αντιγόνη έχει 13 μαρκαδόρους θα πρέπει να μετρήσει προς τα πάνω για να φτάσει στο 19. Άρα 13+...6......=19
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Η Αντιγόνη θα πρέπει να αγοράσει άλλους 6 μαρκαδόρους για να έχει τόσους όσους και ο Νικόλας.
Καλημέρα παιδιά!
Είμαι εδώ να σας κρατήσω λίγη συντροφιά.
Αρχικά θα δώσω τις απαντήσεις των ασκήσεων και θα κάνετε μόνοι σας τη διόρθωση.Κάτι σαν παιχνιδάκι, κάνοντας τους μικρούς δασκάλους.Τι λέτε; διασκεδαστικό; Έπειτα θα δώσω εργασίες .
ΛΥΣΕΙΣ: ΓΛΩΣΣΑ: εγώ σωπαίνω εγώ πλένω
εσύ σωπαίνεις εσύ πλένεις
αυτός σωπαίνει αυτός πλένει
εμείς σωπαίνουμε εμείς πλένουμε
εσείς σωπαίνετε εσείς πλένετε
αυτοί σωπαίνουν αυτοί πλένουν
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ :
Δ Μ
1 1 5 Προσθέτουμε πρώτα τις μονάδες και
Κρατού- + 2 8 ύστερα τις δεκάδες.Βλέπουμε ότι όταν
μενο ____________ προσθέτουμε τις μονάδες βρίσκουμε
4 3 διψήφιο αριθμό.Εμείς όμως θα γράφου-
με μόνο τις μονάδες δηλ το 3 γιατί υπάρχει μόνο μια θέση και τη δεκάδα θα τη γράψουμε κοντά στη δεκάδα από πάνω για να μην την ξεχάσουμε να την προσθέσουμε .Αυτό λοιπόν είναι το κρατούμενο. Λέμε 1+1+3=4 και το γράφουμε κάτω από τις δεκάδες .
Δ Μ Δ Μ
1 3 2 4 5
+ 3 9 + 5 2
___________ ___________
7 1 9 7 (εδώ δεν έχουμε κρατούμενο)
Δ Μ
1 5 4
+ 3 8
_____________
9 2
Εργασίες για απασχόληση: Από το Ανθολόγιο στη σελίδα 128 Το κείμενο Ο αγωνιστής με την πένα. Αν υπάρχει η δυνατότητα να το βρείτε ηλεκτρονικά εφόσον το αφήνουμε στο σχολείο ,κάντε μια καλή ανάγνωση .Έπειτα συζητήστε με τη μαμά ή τον μπαμπά με ποιον τρόπο ο Διονύσιος Σολωμός αγωνίστηκε για την ελευθερία της πατρίδας μας.Αν πάλι δεν το βρείτε συζητήστε για την αυριανή γιορτή της εθνεγερσίας.
Στο μπλε τετράδιο Μαθηματικών αντιγράψτε το πρόβλημα που θα σας γράψω..Στη συνέχεια όπως κάνουμε πάντα σκεφτόμαστε καλά με ποια ή με ποιες πράξεις λύνεται το πρόβλημα.Γράφουμε Λύση,κάνουμε τις πράξεις και από κάτω γράφουμε την απάντηση.
Η Αντιγόνη έχει 13 μαρκαδόρους μέσα στην κασετίνα της. Ο Νικόλας έχει 19 μαρκαδόρους. Πόσους μαρκαδόρους πρέπει να αγοράσει η Αντιγόνη ακόμη για να έχει τ ό σ ο υ ς ό σ ο υ ς και ο Νικόλας;
Αυτά για σήμερα .Καλά να περάσετε και Χρόνια πολλά για την πατρίδα μας που γιορτάζει.
Καλή σας μέρα!
Γεια σας παιδιά! Τι κάνετε; Ελπίζω να σας βρίσκω όλους καλά. Μου λείψατε πολύ, και εύχομαι να τα πούμε πολύ σύντομα μόλις επιστρέψουμε στο σχολείο.
Από εδώ και πέρα θα σας στέλνω καθημερινά οδηγίες και ασκήσεις που θα τις κάνετε στο τετράδιο της γλώσσας (εργασιών) και μαθηματικών.
Γλώσσα:
Για σήμερα Δεύτερα 23/3 θα κλίνετε τα ρήματα: σωπαίνω, πλένω και θα γράφετε και τα πρόσωπα από μπροστά (εγώ-εσύ-αυτός-εμείς-εσείς-αυτοί). Να διαβάσετε από το βιβλίο μαθητή σελ.65, υποενότητα 10 το ποιηματάκι με τα ρήματα και να μάθετε πώς γράφονται.
Μαθηματικά:
Να λύσετε στο τετράδιο μαθηματικών τις προσθέσεις κάθετα : 15+28=... ,
32+39=... , 45+52=... , 54+38=...
Προσπαθήστε να τα κάνετε μόνοι σας και αύριο θα σας στείλω τις απαντήσεις για να τα διορθώσετε. Τα λέμε αύριο