Page 26 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης
P. 26

ης
                Με τίτλο               και τον σεβασμό      Μέσω των              της 4  Θεματικής
                «Σερφ@ρω...            που τους             εργαστηρίων  της      Ενότητας με τίτλο
                                                              ης
                ασφαλώς!!!» τα         οφείλουμε.           3  Θεματικής          «Ψηφιακή
                                  ης
                εργαστήρια της 1       Τα εργαστήρια        Ενότητας, με τίτλο  Νοημοσύνη: Ακόμη
                Θεματικής              της 2ης              «Άλλοι                και η νοημοσύνη
                Ενότητας               Θεματικής            πετούν…κι άλλοι       έγινε ψηφιακή;», οι
                στόχευσαν κυρίως       Ενότητας, με         πεινούν!!!» οι        μαθητές/τριες
                και πέτυχαν σε         τίτλο «Αλλάζω        μαθητές/τριες         ανέπτυξαν τις
                μεγάλο βαθμό,          εγώ…το κλίμα         απέκτησαν και         ακόλουθες βασικές
                όπως προκύπτει         βοηθώ!!!»,           βελτίωσαν τις         δεξιότητες:
                από                    στόχευσαν            εξής δεξιότητες       •  Ψηφιακή
                ερωτηματολόγια,        κυρίως και           και γνώσεις:              ταυτότητα
                παρατηρήσεις           πέτυχαν σε           •  Γνώρισαν και       •  Ψηφιακά
                πεδίου, φύλλα          μεγάλο βαθμό,           κατανόησαν             Δικαιώματα
                εργασίας και           όπως προκύπτει          έννοιες όπως:      •  Ψηφιακός
                δημιουργία             από                     εθελοντισμός,          Αλφαβητισμός
                έντυπου και            ερωτηματολόγια,         «ενεργός           •  Ψηφιακή
                ψηφιακού υλικού        παρατηρήσεις            πολίτης»,              επικοινωνία
                από τους               πεδίου, φύλλα           προσφορά,          •  Ψηφιακή
                μαθητές/τριες τα       εργασίας και                                   συναισθηματική
                ακόλουθα:              δημιουργία              κοινωνική              νοημοσύνη
                •  Καλλιέργεια         υλικού από τους         συνείδηση.         •  Ψηφιακή
                   δεξιοτήτων          μαθητές/τριες τα     •  Ανέπτυξαν              ασφάλεια και
                   επικοινωνίας,       ακόλουθα:               ενσυναίσθηση           προστασία
                   κριτικής σκέψης,    •  Υιοθέτηση            και έμαθαν να      Ψηφιακή χρήση
                   συνεργασίας και        δεξιοτήτων           αναλαμβάνουν        Δόθηκε ιδιαίτερη
                   δημιουργικότητα        επικοινωνίας,        ευθύνες και να      έμφαση στην πολύ
                   ς.                     κριτικής             παίρνουν            σπουδαία δεξιότητα
                •  Υιοθέτηση              σκέψης,              πρωτοβουλίες.       της ψηφιακής
                   στάσεων και            συνεργασίας,      •  Καλλιέργησαν        χρήσης, της
                   συμπεριφορών           δημιουργικότητ       δημιουργική         ισορροπίας δηλαδή
                   πρόληψης και           ας.                  και κριτική         μεταξύ ψηφιακής και
                   προστασίας         •  Ανάπτυξη              σκέψη μέσα          κανονικής ζωής. Η
                   από την                δεξιοτήτων           από βιωματικές      αξιολόγηση και ο
                   εξάρτηση στις          δημιουργίας          και άλλες           αναστοχασμός της
                   τεχνολογίες,           και                  δραστηριότητες      συγκεκριμένης
                                                                                   ενότητας έγινε μέσω
                   ανάπτυξη               διαμοιρασμού         .                   της εξαγωγής
                   ψηφιακής               ψηφιακών          •  Ανέπτυξαν           συμπερασμάτων
                   νοημοσύνης,            αντικειμένων,        επικοινωνιακές      από
                   απόκτηση               ανάλυσης και         δεξιότητες και      ερωτηματολόγια
                   δεξιοτήτων             παραγωγής            πνεύμα              ενδιάμεσης
                   ανάλυσης και           περιεχομένου         συνεργασίας.        ανατροφοδότησης
                   παραγωγής              σε ηλεκτρονικά  Οι παραπάνω              και τελικής
                   περιεχομένου           μέσα,             διαπιστώσεις           αξιολόγησης,
                   σε ηλεκτρονικά         ψηφιακής          προκύπτουν από         εργασίες και
                   μέσα.                  επικοινωνίας.     ερωτηματολόγια         παρατηρήσεις
                                      •  Ανάπτυξη           αξιολόγησης και        πεδίου.
                                          δεξιοτήτων        ενδιάμεσης
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31