Page 22 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης
P. 22

• αναγνωρίσουν κάποια δικά τους θετικά χαρακτηριστικά και να
                                          διακρίνουν θετικά χαρακτηριστικά στους συμμαθητές τους
                                          •   διερευνήσουν      κάποια     από     τα   προσωπικά       τους
                                          χαρακτηριστικά  και  να  ιεραρχήσουν  τα  σημαντικότερα  γι΄
                                          αυτούς χαρακτηριστικά τους,
                                          • να ανακαλύψουν δεξιότητες που κατέχουν και δεξιότητες που
                                          θέλουν να αναπτύξουν.
                                           •  να  διερευνήσουν  τα  βήματα  για  την  διαδικασία  Λήψης
                                          Αποφάσεων Σταδιοδρομίας.
                                          •  αναγνωρίσουν  την  ύπαρξη  διαφορετικών  επαγγελματικών
                                          διαδρομών
                                          •  κατανοήσουν  τον  ρόλο  των  επιλογών  και  της  λήψης
                                          απόφασης στην επαγγελματική πορεία κάποιου
                                          •  γνωρίσουν  τις  συνθήκες  εργασίας  και  τα  χαρακτηριστικά
                                          κάποιων επαγγελμάτων
                                          •  ανακαλύψουν  τις  γνώσεις/δεξιότητες/  ικανότητες  που
                                          απαιτούνται για συγκεκριμένα επαγγέλματα
               Αναμενόμενο                Να προωθηθεί το αίσθημα της ελευθερίας, της
               όφελος ως προς το          αυτοπεποίθησης, της αυτονομίας και να ενισχυθεί το κίνητρο
               σχολικό κλίμα              για τη γνώση και τη συμμετοχή.
                                          Στα ειδικότερα οφέλη της εφαρμογής και υλοποίησης των
                                          Εργαστηρίων Δεξιοτήτων συγκαταλέγεται το μεγάλο εύρος
                                          δεξιοτήτων (νου, μάθησης, ζωής, κοινωνικών,
                                          συναισθηματικών, τεχνολογίας) που καλλιεργούνται και
               Ειδικότερα οφέλη
                                          διατρέχουν όλους τους θεματικούς κύκλους, με αποτέλεσμα
                                          σταδιακά η μάθηση να εκπορεύεται αλλά και να βασίζεται
                                          αποκλειστικά στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των ίδιων των
                                          μαθητών.
                                          Να προωθηθεί η αυτενέργεια και η προσωπική ευθύνη στη
                                          διαδικασία της μάθησης.
                                          Να προωθηθεί η εξωστρέφεια και η αλληλεπίδραση μεταξύ
                                          του σχολείου και της τοπικής κοινωνίας.
               Αναμενόμενο                Να προωθηθεί η πολιτιστική κατανόηση και η κοινωνική
               αντίκτυπο για την          ευθύνη.
               ανάπτυξη της               Η συνεργασία, η δημιουργικότητα, η κριτική σκέψη και η
               σχολικής κοινότητας  επικοινωνία, που αποτελούν βασικούς πυλώνες του
                                          προγράμματος, θα αποτελέσουν σημαντικούς άξονες
                                          αναφοράς μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας
                                          οδηγώντας σε ενδιαφέροντα εκπαιδευτικά αποτελέσματα-
                                          προϊόντα συλλογικής προσπάθειας.
                                          Τα αποτελέσματα των δραστηριοτήτων θα κοινοποιηθούν με
                                          διάφορους τρόπους (ιστοσελίδα του σχολείου, τοπικό τύπο,
                                          αφίσες και σχολική εφημερίδα).
                                          Θα παρουσιαστούν με εκδηλώσεις που θα γίνουν στο σχολείο
               Αντίκτυπο στην
               τοπική κοινότητα           στο τέλος της σχολικής χρονιάς στους γονείς και σε όλους
                                          όσους τις παρακολουθήσουν ώστε να υπάρξει συνολική
                                          ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινότητας για ζητήματα που
                                          αφορούν το σύνολο της κοινωνίας, ελπίζοντας ότι η
                                          ενημέρωση θα λειτουργήσει ενισχυτικά στην ανάληψη
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27