Page 17 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης
P. 17

•    Δεξιότητες  της  τεχνολογίας  και  της  επιστήμης:  Ψηφιακές
                                          Ανθρωπιστικές  Επιστήμες/  Συνδυαστικές  δεξιότητες  ψηφιακής
                                          τεχνολογίας, επικοινωνίας και συνεργασίας

                                          • Δεξιότητες του νου: Επίλυση προβλημάτων/ Μελέτη περιπτώσεων
                                          Προσδοκώμενα αποτελέσματα:   Οι μαθητές αναμένεται να είναι σε
                                          θέση να:
                                          ● Γνωρίσουν καλύτερα τον εαυτό τους και τους άλλους
                                           ● Κατανοήσουν τους ρόλους των ατόμων στις διάφορες ομάδες και
                                          θεσμούς καθώς και την αλληλεπίδραση  ατόμου-ομάδας
                                          ● Αποδέχονται την έννοια της ετερότητας και να εκτιμούν την αξία της
                                          κοινωνικής δικαιοσύνης
                                          ●  Κατανοήσουν  την  έννοια  της  διαφορετικότητας  και  να
                                          αναγνωρίσουν την αξία της
                                          ●  Επιθυμούν  την  ενεργό  συμμετοχή  τους  στην  αντιμετώπιση
                                          θεμάτων και προβλημάτων
                                          ● Αντιληφθούν ότι η πολυπολιτισμικότητα επηρεάζει την κοινωνία μας
                                          και ότι η αναγνώριση και ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων
                                          αποτελούν προϋπόθεση για την αρμονική συμβίωση
                                          ● Αυξήσουν την ενσυναίσθησή τους

                     ως προς τη          Με  βάση  τον  γενικό  προσανατολισμό  του  σχολείου  και  τους
                 Θεματική Ενότητα   στόχους της σχολικής μονάδας ως προς το σύνολο των σχεδίων
                                         δράσης των τμημάτων αποφασίστηκε από το σύλλογο διδ/ντων
                                         η  συνέχιση  των  εργαστηρίων  δεξιοτήτων  με  τον  4  ο   θεματικό
                                         κύκλο  Δημιουργώ  και  Καινοτομώ    –     Δημιουργική  Σκέψη  και
                                         Πρωτοβουλία.
                   Δημιουργώ και
                     Καινοτομώ-          STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική και επιχειρηματικότητα- Αγωγή
                Δημιουργική Σκέψη        Σταδιοδρομίας-  Γνωριμία  με  επαγγέλματα  είναι  οι  τομείς  που
                 και Πρωτοβουλία         επιλέχτηκαν.

                                         Α τάξη:

                                         Οι  μαθητές  θα  πρέπει  να  μάθουν  για  το  STEM-παιδευτική
                                         Ρομποτική
                                         Τίτλος «Τα ρομποτάκια συστήνονται στα πρωτάκια!»
                                         Τίτλοι Εργαστηρίων:
                                         Τίτλοι εργαστηρίων:
                                         1.Γνωρίζω τα ρομπότ και μαθαίνω την ιστορία τους.
                                         2.Παίζω φιδάκι με τη μέλισσα ΒΕΕΒΟΤ.
                                         3.Ζωγραφίζω ρομποτάκια.
                                         4.Γίνομαι μηχανικός με LEGO.
                                         5.Robogirl- ταινία του Βαρδή Μαρινάκη.
                                         6.Πινόκιο «ΤΟ ΡΟΜΠΟΤ».
                                         7.Φτιάχνουμε τον καινούριο μας συμμαθητή.
                                         Στόχος των εργαστηρίων είναι:
                                         1)    Να έχουν οι μαθητές μια πρώτη επαφή με τη ρομποτική, η
                                         οποία σχετίζεται άμεσα με τις δεξιότητες του 21ου αιώνα.
                                         2)     Ν’  αντιληφθούν  και  να    εκτιμήσουν  τις  εφαρμογές  της
                                         τεχνολογίας.
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22