Page 21 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης
P. 21

και δημιουργίας περιεχομένου στο διαδίκτυο και στον ψηφιακό
                                         κόσμο γενικότερα.
                                         •     Ψηφιακή επικοινωνία: Η ψηφιακή επικοινωνία άπτεται του
                                         συνετού τρόπου επικοινωνίας και συνεργασίας on-line, ώστε να
                                         μπορούν  οι  μαθητές  να  έχουν  ισορροπημένες  ψηφιακές
                                         προσωπικές  και  επαγγελματικές  σχέσεις.  Επίσης,  μεγάλη
                                         σημασία στην επικοινωνία έχει το ψηφιακό αποτύπωμα.
                                         •     Ψηφιακή  συναισθηματική  νοημοσύνη:  Η  έννοια  αφορά
                                         στον σεβασμό των αναγκών και την ενσυναίσθηση που μπορούν
                                         να νιώσουν οι μαθητές για τους ψηφιακούς συνανθρώπους τους.
                                         •     Ψηφιακή  ασφάλεια  και  προστασία:  Η  ικανότητα  να
                                         προστατεύουν οι μαθητές τα προσωπικά τους στοιχεία όπως οι
                                         κωδικοί  πρόσβασης  αλλά  και  να  είναι  ασφαλείς  απέναντι  σε
                                         απόπειρες  κλοπής  δεδομένων  και  κυβερνοαπειλών.  Να
                                         μπορούν επίσης να προστατεύουν την ψηφιακή τους οντότητα
                                         από  επικίνδυνες  επαφές  και  από  διάφορους  ψηφιακούς
                                         κινδύνους  όπως  η  κλοπή  περιεχομένου  και  ταυτότητας  ή  ο
                                         κυβερνοεκφοβισμός (cyberbullying).
                                         •     Ψηφιακή  χρήση:  Αναμένεται  να  καλλιεργηθεί  η  πολύ
                                         σπουδαία  δεξιότητα  της  ισορροπίας  μεταξύ  ψηφιακής  και
                                         κανονικής ζωής. Ο μαθητής αναμένεται να γνωρίζει την στιγμή
                                         που  θα  πρέπει  να  σβήσει  την  οθόνη  και  να  συνεχίσει  την
                                         κοινωνική του ζωή χωρίς αυτή.

                                         ΣΤ1 και ΣΤ2 τμήμα:

                                         Τίτλος: « Διαλέγω το επάγγελμά μου με το βλέμμα στο μέλλον»
                                         Τίτλοι εργαστηρίων :
                                           ο
                                          1   Εργαστήριο:    «Εγώ  και  οι  άλλοι.  Αναγνωρίζοντας  θετικά
                                          χαρακτηριστικά»
                                           ο
                                          2   Εργαστήριο:    «  Προσωπικά  χαρακτηριστικά  -  Τι  μου
                                          ταιριάζει»
                                           ο
                                          3  Εργαστήριο:   « Γιατί εργάζονται οι άνθρωποι;»
                                          4  Εργαστήριο:  «Γνωριμία με τα επαγγέλματα»
                                           ο
                                          5     Εργαστήριο:         «Αναζήτηση      και   κατηγοριοποίηση
                                           ο
                                          επαγγελμάτων»
                                           ο
                                          6  Εργαστήριο:  «Θα ήθελα να ....   -  Οι στόχοι μου»
                                          7  Εργαστήριο: «Αυτοαξιολόγηση- Αναστοχασμός»
                                           ο
                                          Δεξιότητες στόχευσης εργαστηρίων:
                                           ◆  Δεξιότητες  Ζωής  :  Ενσυναίσθηση  και  ευαισθησία,
                                          Κοινωνικές            Δεξιότητες,            Προσαρμοστικότητα,
                                          Πρωτοβουλία, Υπευθυνότητα
                                           ◆  Δεξιότητες  Μάθησης  :  Δημιουργικότητα,  Επικοινωνία,
                                          Κριτική σκέψη, Συνεργασία
                                          ◆    Δεξιότητες  του  Νου:  Πλάγια  σκέψη,  Στρατηγική  Σκέψη,
                                          Αναστοχασμός

                                           Προσδοκώμενα  αποτελέσματα:          Οι  μαθητές  αναμένεται  να
                                          είναι σε θέση να:
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26