Page 18 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης
P. 18

3)    Να  βελτιώσουν  την  λεπτή  κινητικότητα  και  τις
                                         κατασκευαστικές ικανότητές τους.
                                         4)    Ν’ αναπτύξουν την κοινωνικότητα, την κριτική σκέψη, την
                                         επικοινωνία,  την  προσαρμοστικότητα  και  την  αυτοπεποίθησή
                                         τους, θέτοντας και κατακτώντας στόχους.
                                         5)    Να διασκεδάσουν και να καλλιεργήσουν την ενσυναίσθησή
                                         τους.

                                         Β1 και Β2 τμήμα:

                                         Τίτλος: <<Παλιά επαγγέλματα...ζωντανέψτε!!!>>
                                          Τίτλοι εργαστηρίων
                                           ος
                                          1   Τίτλος: «Επαγγέλματα των γονέων και των παππούδων μας»
                                           ος
                                          2  Τίτλος: « Το αλφαβητάρι των επαγγελμάτων»
                                           ος
                                          3  Τίτλος: «Παραδοσιακά επαγγέλματα»
                                           ος
                                          4   Τίτλος:  «Η  έλλειψη  και  η  αντικατάσταση  των  παραδοσιακών
                                          επαγγελμάτων»
                                           ος
                                          5   Τίτλος:  «Αναζήτηση  επαγγελματιών  που  ασχολούνται  με
                                          παραδοσιακά επαγγέλματα»
                                           ος
                                          6   Τίτλος: «Αναβίωση παραδοσιακού επαγγέλματος»
                                           ος
                                          7   Τίτλος: «Αξιολόγηση»
                                          Σκοπός:  Να  ταξιδέψουμε  σε  μιαν  άλλη  εποχή  και  οι  μαθητές  να
                                          οικειοποιηθούν την πολιτιστική μας κληρονομιά.

                                           •  Να γνωρίσουν τα παραδοσιακά επαγγέλματα.
                                           •  Να  κατανοήσουν  το  περιεχόμενο  των  παραδοσιακών
                                               επαγγελμάτων και τη σημαντικότητά τους για την εποχή.
                                           •  Να  κατανοήσουν  τους  λόγους  που  είτε  χάθηκαν  είτε

                                               αλλοιώθηκαν με το πέρασμα του χρόνου.
                                           •  Να έρθουν σε επαφή με την καθημερινότητα των ανθρώπων
                                               εκείνης της εποχής.

                                         Γ1 και Γ2 τμήμα:

                                         Τίτλος: «Χαρτζιλίκι: Μαθαίνω να το διαχειρίζομαι»
                                         Εργαστήρια (2 ώρες/εργαστήριο)
                                         Τίτλοι εργαστηρίων
                                         1.    Μέθοδοι πληρωμής
                                         2.    Εισόδημα
                                         3.    Έχω ανάγκη  χρειάζομαι
                                         4.    Ξοδεύω
                                         5.    Προϋπολογισμός
                                         6.    Δανείζομαι  επιστρέφω
                                         7.    Αξιολόγηση

                                         Δεξιότητες στόχευσης του προγράμματος
                                         •     Δεξιότητες     μάθησης      του     21ου     αιώνα      (4c’s,
                                         Δημιουργικότητα, Συνεργασία, Κριτική σκέψη, Επικοινωνία).
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23