Page 14 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης
P. 14

ευκαιρία να εκφραστούν και να στείλουν τα δικά τους μηνύματα
                                          στους μεγάλους για θέματα που τους αφορούν άμεσα.
                                          Η  προώθηση  αξιών,  όπως  η  κοινωνική  δικαιοσύνη,  ο
                                          αλτρουισμός,  η  ειρήνη,  η  ισότητα  αποτελούν  βασική
                                          προτεραιότητα  των  δραστηριοτήτων  των  εργαστηρίων  μέσα
                                          από  την  ομαδική  συμμετοχή  και  τη  συλλογική  έκφραση  των
                                          μαθητών.  Επίσης  προάγονται  οι  καλλιτεχνικές  και  ψηφιακές
                                          τους δεξιότητες

                                         Β1 και Β2 τμήμα:

                                         Τίτλος: «Νοιάζομαι και δρω»
                                         Τίτλοι εργαστηρίων
                                           ο
                                          1   εργαστήριο (3 διδακτικές ώρες) Προσεγγίζοντας την έννοια
                                          του εθελοντισμού.
                                           ο
                                          2  εργαστήριο (3 διδακτικές ώρες) Ο εθελοντισμός, ο εθελοντής
                                          και τα χαρακτηριστικά τους.
                                          3   εργαστήριο (3 διδακτικές ώρες) Ανθρώπινα δικαιώματα και
                                           ο
                                          εθελοντισμός.
                                          4     εργαστήριο      (3    διδακτικές     ώρες)     Αλληλεγγύη,
                                           ο
                                          προσεγγίζοντας την έννοια <<Φιλανθρωπία>>.
                                           ο
                                          5   εργαστήριο (3 διδακτικές ώρες) Γνωριμία με οργανισμούς,
                                          φορείς, συλλογικότητες της κοινωνίας των πολιτών.
                                           ο
                                          6   εργαστήριο  (3  διδακτικές  ώρες)  Σχέδιο  Δράσης
                                          (Προετοιμασία- Σχεδιασμός βάσει πραγματικών αναγκών).
                                           ο
                                          7   εργαστήριο (3 διδακτικές ώρες) Υλοποίηση δράσης .
                                          Σκοπός:
                                          1)Να  καλλιεργηθούν  οι  αξίες  του  εθελοντισμού  και  της
                                          αλληλεγγύης.
                                          2)Να μυηθούν στην ταυτότητα του <<ενεργού πολίτη>>  και να
                                          γνωρίσουν οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών.

                                          Γ1 και Γ2 τμήμα:

                                          Τίτλος: «Τι ξέρω για το σώμα μου»
                                          Εργαστήρια (2 ώρες/εργαστήριο)
                                          1.  Ας γνωριστούμε ξανά – Μοιάζουμε ή διαφέρουμε;
                                          2.  Εμείς και οι …Άλλοι
                                          3.  Μια εικόνα…  χίλιες πράξεις
                                          4.  Καθρέφτης  και  παράθυρο:  Πώς  αντιμετωπίζονται  οι
                                          διακρίσεις στα λογοτεχνικά βιβλία.
                                          5.  Ημερολόγια χαρακτήρων
                                          6.  Ξαναγράφω την ιστορία
                                          7.  Ας γίνουμε ποιητές – Αξιολόγηση

                                          Δεξιότητες στόχευσης του προγράμματος
                                          •    Δεξιότητες     μάθησης      του     21ου     αιώνα      (4c’s,
                                          Δημιουργικότητα, Συνεργασία, Κριτική σκέψη, Επικοινωνία).
                                          •    Παραγωγική  μάθηση  μέσω  των  τεχνών  και  της
                                          δημιουργικότητας.
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19