Page 9 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης
P. 9

ο
                                         η  συνέχεια  των  εργαστηρίων  δεξιοτήτων  να  γίνει  με  τον  2
                                         θεματικό κύκλο Φροντίζω το Περιβάλλον.
                                          Η  Παγκόσμια  και  τοπική  Φυσική  κληρονομιά,  Οικολογία  –

                    Φροντίζω το          Παγκόσμια  και  τοπική  φυσική  κληρονομιά,  Κλιματική  αλλαγή  -
                     Περιβάλλον          Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία.

                                           Α΄ Τάξη:

                                         Τίτλος «Χαρούμενες πατούσες!»
                                         Τίτλοι εργαστηρίων
                                         1.Συστηνόμαστε  ξανά  και  δημιουργούμε  το  συμβόλαιο  της
                                         ομάδας μας.
                                         2.Ο ζωγράφος Σαγκάλ μας παρουσιάζει τη σχέση ανθρώπων-
                                         ζώων.
                                         3.Γνωρίζω καλύτερα τα ζώα και τα βάζω σε ομάδες.
                                         4.Είμαι ζωάκι…αλλά έχω δικαίωμα!
                                         5.Μαθαίνω από τη λαϊκή μας παράδοση παροιμίες κι αινίγματα
                                         για τα ζώα.
                                         6.Γίνομαι κι εγώ καλλιτέχνης!
                                         7.Αφού είδα τι έμαθα…αναλαμβάνω δράση!
                                         Στόχος του προγράμματος είναι να γνωρίσουμε καλύτερα τα ζώα
                                         και  τα  δικαιώματά  τους.  Ν’  ανακαλύψουμε  την  αγάπη  που
                                         βιώνουμε μέσα από τη συνύπαρξή μας με αυτά και τον άρρηκτο
                                         δεσμό  μας  μαζί  τους.  Τα  παιδιά,  μέσω  των  εκπαιδευτικών
                                         εργαστηρίων,  μαθαίνουν  την  έννοια  της  συνεργασίας,  της
                                         αλληλεγγύης,  της  προσφοράς  στο  κοινωνικό  σύνολο  και
                                         αποκτούν ενσυναίσθηση. Αναπτύσσουν τη δημιουργικότητα, την
                                         κριτική σκέψη και την παραγωγική μάθηση μέσω των τεχνών.
                                         Επίσης καλλιεργούν τις ψηφιακές τους δεξιότητες.

                                         Β1 και Β2 τμήμα:

                                         Τίτλος: «Η γη χορεύει! Σεισμός, σεισμός...Μη σας πιάνει
                                         πανικός»
                                         Τίτλοι εργαστηρίων
                                          ο
                                         1    «Φυσικοί κίνδυνοι»
                                          ο
                                         2    «Τι είναι ο σεισμός;»
                                          ο
                                         3   «Ποιος ήταν ο Εγκέλαδος; Μύθοι γύρω από τον σεισμό»
                                         4    «Τι προετοιμασίες πρέπει να κάνω πριν τον σεισμό; »
                                          ο
                                          ο
                                         5    «Τι να κάνω κατά τη διάρκεια του σεισμού;»
                                         6    «Τι πρέπει να κάνω  μετά τον σεισμό;»
                                          ο
                                          ο
                                         7     «Αξιολόγηση – πόσο έτοιμος/η είμαι αν γίνει σεισμός;»
                                         Στόχος:
                                         Το εν λόγω πρόγραμμα στόχο έχει την έγκυρη και πολύπλευρη
                                         ενημέρωση  και  εκπαίδευση  των  μαθητών/τριών  σε  θέματα
                                         φυσικών  κινδύνων  και  καταστροφών,  μέσω  μιας  δυναμικής
                                         διαδικασίας  σε  πρακτικό  και  θεωρητικό  επίπεδο  που  έχει  ως
                                         επίκεντρο  τη  βιωματική και  πρακτική  εξάσκησή τους,  ώστε να
                                         γνωρίζουν τα φυσικά φαινόμενα και να είναι προετοιμασμένοι για
                                         να  τα  διαχειριστούν.  Οι  μαθητές  προσεγγίζουν  θέματα  που
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14