Page 6 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης
P. 6

1)Συνεργασία και επικοινωνία μέσα στην τάξη, τόσο μεταξύ των
                                         μαθητών όσο και μεταξύ των μαθητών με τον εκπαιδευτικό.
                                         2)Οι  μαθητές  να  μπουν  σε  μια  διαδικασία  διερεύνησης  του
                                         εαυτού τους, οριοθέτησης των σχέσεων τους με τους άλλους και
                                         υιοθέτησης  στάσεων,  αξιών  και  συμπεριφορών  που  τους
                                         αντιπροσωπεύουν.
                                         3)Ενίσχυση  της  κοινωνικοποίησης  των  μαθητών  κι  εμπέδωση
                                         της αξίας του να είσαι <<ενεργό>> μέλος μιας ομάδας.

                                         Γ1 και Γ2 τμήμα:

                                         Τίτλος: «Τι ξέρω για το σώμα μου»
                                         Εργαστήρια (2 ώρες/εργαστήριο)
                                         1.Το σώμα εκφράζεται
                                         2.Το σώμα στην τέχνη
                                         3. Υγιεινή και φροντίδα του σώματος
                                         4. Το σώμα μου και οι ευαίσθητες περιοχές του
                                         5. Πρόσεχε πού μ’ αγγίζεις
                                         6. Τι κάνω για να προστατευτώ
                                         7. Αξιολόγηση
                                         Να γνωρίσουν το σώμα τους.
                                          Να αναπτύξουν δεξιότητες αυτομέριμνας, προσωπικής υγιεινής
                                         ,  ασφάλειας            μέσα  και  έξω  από  το  σπίτι  και  δεξιότητες
                                         αυτοπροστασίας.
                                          Να συμμετέχουν σε συζητήσεις, να εκφράζουν απόψεις και να
                                         τεκμηριώνουν επιλογές.
                                         Μέσα από την επαφή τους με τις τέχνες στην εκπαίδευση, να
                                         μάθουν να σκέφτονται δημιουργικά και να εκφράζονται μέσα από
                                         καλλιτεχνικές δραστηριότητες.
                                         Να αναπτύξουν ψηφιακό γραμματισμό μέσα από παιχνίδια και
                                         εφαρμογές που θα έχουν την ευκαιρία να ασχοληθούν.

                                         Δ1 τμήμα:

                                         Τίτλος: «Μαθαίνω να τρέφομαι υγιεινά»
                                         Εργαστήρια
                                          ο
                                         1  :   Ομάδες τροφίμων
                                          ο
                                         2  :   Το πρωινό -  ‘’ο βασιλιάς μου’’
                                          ο
                                         3  :   Υγεία και σωματική άσκηση
                                          ο
                                         4  :   η τάξη μας μύρισε φρέσκο πορτοκάλι
                                          ο
                                         5  :   γάλα και γαλακτοκομικά δόντια και κόκαλα γερά
                                          ο
                                         6  :   Διαφήμιση και διατροφή
                                          ο
                                         7  :    Αναστοχασμού -  αξιολόγησης
                                         •     Να  ευαισθητοποιηθούν  γονείς  και  μαθητές  για  να
                                         υιοθετήσουν σωστές διατροφικές συνήθειες και να αυξήσουν οι
                                         μαθητές τις σωματικές τους δραστηριότητες.
                                         •     Να μάθουν τα παιδιά την τέχνη του να ζεις καλά.

                                         •     Την  ανάπτυξη  κριτικού  τρόπου  σκέψης  απέναντι  σε
                                         νόστιμες αλλά όχι και τόσο ‘’αθώες’’ τροφές.
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11