Page 4 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης
P. 4

Βασικός προσανατολισμός του ετήσιου Σχεδίου Δράσης (Πλεονεκτήματα-
                                                    μειονεκτήματα)


                                           Το όραμα για το σχολείο μας  είναι η δημιουργία μιας σύγχρονης
                                         σχολικής  μονάδας  που  να  ανταποκρίνεται  στις  νέες
                                                                                         ου
                                         εκπαιδευτικές ανάγκες και προκλήσεις του 21  αιώνα, θέτοντας
                                         τον μαθητή στο επίκεντρο των αλλαγών και σκοπεύοντας στη
                                         συνολική     βελτίωση     της    ποιότητας     της   παρεχόμενης
                                         εκπαίδευσης. Ένα Σχολείο ψηφιακό που συμβαδίζει αρμονικά με
                                         τις κλασικές μορφές «προφορικότητας» και «εγγραμματοσύνης»
                                         κι όλα αυτά μέσα σε ένα πλαίσιο συνεργατικότητας, αλληλεγγύης
                                         και ομαδικού πνεύματος. Ένα Σχολείο ενταξιακό που αξιοποιεί
                                         τις  σύγχρονες  παιδαγωγικές  προσεγγίσεις,  προκειμένου  να
                                         ανταποκριθεί στις διαφοροποιημένες ανάγκες και ικανότητες των
                                         μαθητών
                                         Στα  σημαντικά  πλεονεκτήματα,  που  πιστεύουμε  ότι  θα
                                         συνδράμουν  ουσιαστικά  στην  επιτυχία  του  προγράμματος,
                                         συγκαταλέγονται  μεταξύ  άλλων  α.  η  πρότερη  εμπειρία  των
                                         εκπαιδευτικών  σε  καινοτόμα  προγράμματα  στο  πλαίσιο  των
                                         σχολικών  δραστηριοτήτων,  β.  η  πρότερη  συμμετοχή  των
                                         εκπαιδευτικών σε περιβαλλοντικά και πολιτιστικά προγράμματα
               Το όραμά μας
                                         καθώς  και  σε  προγράμματα  αγωγής  υγείας,  γ.  η  συνολική
                                         ακαδημαϊκή  και  επιστημονική  κατάρτιση  των  συμμετεχόντων
                                         εκπαιδευτικών,  δ.  η  διάθεση  γόνιμης  και  ουσιαστικής
                                         συνεργασίας  των  εκπαιδευτικών  για  την  επίτευξη  ενός  κοινού
                                         οράματος, ε. η υλικοτεχνική υποδομή της Σχολικής Μονάδας σε
                                         συνδυασμό με τις ψηφιακές δεξιότητες των εκπαιδευτικών και στ.
                                         η ύπαρξη ενεργούς ιστοσελίδας του σχολείου για την ευκολότερη
                                         και άμεση διάχυση των αποτελεσμάτων των δράσεων.
                                         Στα  μειονεκτήματα,  περιλαμβάνεται  η  πανδημία  που  το
                                         τελευταίο  χρονικό  διάστημα  διερχόμαστε.  Πιστεύουμε  ότι
                                         ενδέχεται  να  δημιουργήσει  εμπόδια  τόσο  στην  εφαρμογή
                                         συγκεκριμένων  διδακτικών  τεχνικών  και  στην  υλοποίηση
                                         δράσεων που είναι συνυφασμένες με τη δια ζώσης διδασκαλία,
                                         όσο  και  στη  συνεργασία  με  φορείς  για  τον  εμπλουτισμό  του
                                         εκπαιδευτικού προγράμματος.
                                         Η  έλλειψη  βοηθητικών  χώρων  στο  σχολείο  δεν  δίνει  τη
                                         δυνατότητα να αναπτυχθούν κάποιες δραστηριότητες όπως θα
                                         έπρεπε να γίνουν
                                         Σε άμεση συνάρτηση με το όραμα της Σχολικής μας Μονάδας,
                                         όπως αυτό διατυπώθηκε στην προηγούμενη ενότητα, οι στόχοι
                                         του σχολείου σε σχέση με τις τοπικές και ενδοσχολικές ανάγκες
               Στόχοι της σχολικής  θα εστιάσουν στα εξής:
               μονάδας σε σχέση          Στόχος είναι η ενεργή συμμετοχή σε καινοτόμες δράσεις και η
               με τις τοπικές και        διάχυση στην κοινωνία. Ο προσανατολισμός των δράσεων στα
               ενδοσχολικές              εργαστήρια είναι η καλλιέργεια της ομαδοσυνεργατικής,
               ανάγκες                   δημιουργικής και αναστοχαστικής διαδικασίας.
                                         Στόχος είναι η καλλιέργεια και ενίσχυση ήπιων δεξιοτήτων,
                                         (ενσυναίσθηση, περιβαλλοντική συνείδηση), που είναι
                                         απαραίτητα εφόδια για τους μελλοντικούς ενεργούς πολίτες που
   1   2   3   4   5   6   7   8   9