Page 8 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης
P. 8

Προσδοκώμενα  αποτελέσματα:  Οι  μαθητές  αναμένεται  να
                                         καλλιεργήσουν γνώσεις και δεξιότητες αναφορικά με την ασφαλή
                                         πλοήγηση  στο  διαδίκτυο,  με  βασικά  σημεία  εστίασης:
                                         προσωπικά  δεδομένα  και  προστασία  τους,  πνευματικά
                                         δικαιώματα ψηφιακού υλικού, κανόνες ασφαλούς επικοινωνίας,
                                         τρόποι  και  διαδικασίες  αναζήτησης  βοήθειας  σε  περίπτωση
                                         εκφοβισμού.  Επίσης,  οι  μαθητές  αναμένεται  να  αναπτύξουν
                                         κριτική  σκέψη,  δεξιότητες  πρόληψης  και  υπεύθυνη  στάση  σε
                                         θέματα σχετικά με τη σημασία των ορίων αναφορικά με το χρόνο
                                         της  ενασχόλησης  με  το  διαδίκτυο,  τις  ολέθριες  συνέπειες  της
                                         υπερβολικής ενασχόλησης και να υιοθετήσουν τελικά συνήθειες
                                         και πρακτικές λελογισμένης χρήσης του διαδικτύου.
                                     1.
                                          ΣΤ1 και ΣΤ2 τμήμα:

                                         Τίτλος: «Μεγαλώνοντας αλλάζω – Τι μου συμβαίνει»
                                         Τίτλοι εργαστηρίων :
                                         1   : « Γνωριζόμαστε – Μια ομάδα γινόμαστε»
                                          ο
                                         2  : « Εγώ ο/η έφηβος/ η – Ποιος/α είμαι ; Τι θέλω;»
                                          ο
                                          ο
                                         3  : « Εγώ και οι άλλοι – Όμοιοι ή διαφορετικοί;»
                                          ο
                                         4  : « Τα συναισθήματά μου κι εγώ»
                                          ο
                                         5  : « Η παρέα μου και οι φίλοι μου»
                                         6  : « Μπορώ να πω όχι – Δύσκολες συμπεριφορές κι εγώ»
                                          ο
                                         7  : « Αποχαιρετώ το πρόγραμμα – Αναστοχάζομαι και
                                          ο
                                         προχωρώ»
                                         Δεξιότητες στόχευσης εργαστηρίων:
                                                         ου
                                         ●Δεξιότητες 21  αι. ( Επικοινωνία, Κριτική Σκέψη, Συνεργασία,
                                         Δημιουργικότητα )
                                         ●Δεξιότητες ζωής: ( Κοινωνικές δεξιότητες, Ενσυναίσθηση,
                                         Πρωτοβουλία, Υπευθυνότητα )
                                         ●Δεξιότητες μάθησης: ( Γνώση και κατανόηση εαυτού )
                                         ●Ψηφιακές δεξιότητες( χρήση ψηφιακών μέσων )

                                         Προσδοκώμενα αποτελέσματα: Οι μαθητές αναμένεται να είναι
                                         σε θέση να:
                                         ● Κατανοήσουν καλύτερα τους εαυτούς τους μέσα από τις
                                         ομοιότητες και τις διαφορές τους με το άλλο φύλο
                                         ● Εκφράσουν τα συναισθήματα και τις ανησυχίες τους
                                         προφορικά και γραπτά
                                         ● Προετοιμαστούν για τις αλλαγές, σωματικές και
                                         συναισθηματικές, που θα συμβούν στην εφηβεία
                                         ● Ενισχύσουν την αυτοεκτίμησή τους, ώστε να προστατεύονται
                                         από επιβλαβείς συμπεριφορές

                     ως προς τη          Με  βάση  τον  γενικό  προσανατολισμό  του  σχολείου  και  τους
                 Θεματική Ενότητα   στόχους της σχολικής μονάδας ως προς το σύνολο των σχεδίων
                                         δράσης των τμημάτων αποφασίστηκε από το Σύλλογο Διδ/ντων
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13