Page 12 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης
P. 12

2: Μαζί με το κλίμα αλλάζει κι η ζωή μας…
                                         3: Η κλιματική αλλαγή βρίσκεται παντού
                                         4: Η κλιματική αλλαγή πάνω στο χάρτη…
                                         5: Τα μαύρα σύννεφα
                                         6: Διαλύοντας τα μαύρα σύννεφα…
                                         7: Αλλάζουμε εμείς, όχι το κλίμα!
                                         ΣΤΟΧΟΙ:
                                         Δεξιότητες  μάθησης  (4Cs):  επικοινωνία,  κριτική  σκέψη,
                                         συνεργασία, δημιουργικότητα
                                         Ψηφιακές  δεξιότητες:  δημιουργία  και  διαμοιρασμός  ψηφιακών
                                         αντικειμένων,  ανάλυση  και  παραγωγή  περιεχομένου  σε
                                         ηλεκτρονικά μέσα, ψηφιακή επικοινωνία
                                         Δεξιότητες κοινωνικής ζωής: υπευθυνότητα
                                         Δεξιότητες διαμεσολάβησης και κοινωνικής ενσυναίσθησης:
                                         ενσυναίσθηση και ευαισθησία, πολιτειότητα, υπευθυνότητα
                                         Στρατηγική σκέψη: μελέτη περίπτωσης, επίλυση προβλήματος
                                         ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:
                                         Οι μαθητές αναμένεται να αναγνωρίζουν και να κατανοούν τις
                                         βασικές  έννοιες,  τα  αίτια,  τις  συνέπειες  και  τους  τρόπους
                                         μετριασμού  του  φαινομένου  της  κλιματικής  αλλαγής  και
                                         αντιμετώπισης  των  συνεπειών  του.  Επίσης,  αναμένεται  να
                                         αναγνωρίζουν  την  κλιματική  αλλαγή  και  τα  φαινόμενα  με  τα
                                         οποία  αυτή  εκδηλώνεται  ως  αίτιο/παράγοντα  που  οδηγεί  τους
                                         ανθρώπους σε μετανάστευση, να αναγνωρίζουν τη διασύνδεση
                                         μεταξύ της απόφασης μετανάστευσης των ανθρώπων με τον μη
                                         αναστρέψιμο βαθμό παραβίασης των στοιχειωδών δικαιωμάτων
                                         τους, ως εκείνο το στοιχείο που κάνει τον μετακινούμενο λόγω
                                         κλιματικής  αλλαγής  να  είναι  συγχρόνως  μετανάστης  και
                                         πρόσφυγας.  Προσδοκούμε  από  τους  μαθητές  να  αναπτύξουν
                                         δεξιότητες  εντοπισμού  περιοχών  στον  παγκόσμιο  χάρτη  οι
                                         οποίες υφίστανται τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και να
                                         κατανοούν ότι η κλιματική αλλαγή είναι ένα παγκόσμιο πρόβλημα
                                         που έχει διαφορετικές επιπτώσεις σε διαφορετικές περιοχές του
                                         πλανήτη.  Επίσης,  οι  μαθητές  προσδοκούμε  να  αναπτύξουν
                                         κριτική  σκέψη,  δεξιότητες  πρόληψης  και  υπεύθυνη  στάση  σε
                                         θέματα  σχετικά  με  τις  καθημερινές  συνήθειες  και  επιλογές,  οι
                                         οποίες  συμβάλλουν  στην  εντατικοποίηση  του  φαινομένου  του
                                         θερμοκηπίου  και  της  κλιματικής  αλλαγής  και  να  εφευρίσκουν
                                         τρόπους,  ατομικούς  και  συλλογικούς,  για  τον  περιορισμό  των
                                         εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.


                                         ΣΤ1 και ΣΤ2 τμήμα:

                                         Τίτλος: « Από τη γειτονιά μου στον κόσμο…»
                                         Τίτλοι εργαστηρίων :
                                         1 ο   Εργαστήριο  :  «Ανακαλύπτοντας  την  πολυμορφία  της
                                         πολιτιστικής κληρονομιάς  »
                                         2 ο  Εργαστήριο  :  «Ταξιδεύοντας  στην  παγκόσμια  πολιτιστική
                                         κληρονομιά »
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17