Page 16 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης
P. 16
6: Όλοι μαζί μπορούμε…
7: Δεκάλογος εξοικονόμησης φαγητού
Στόχοι:
Δεξιότητες μάθησης (4Cs): επικοινωνία, κριτική σκέψη,
συνεργασία, δημιουργικότητα
Δεξιότητες κοινωνικής ζωής: υπευθυνότητα
Δεξιότητες διαμεσολάβησης και κοινωνικής ενσυναίσθησης:
ενσυναίσθηση και ευαισθησία, πολιτειότητα, υπευθυνότητα
Στρατηγική σκέψη: μελέτη περίπτωσης, επίλυση προβλήματος,
οργανωσιακή σκέψη
ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:
Οι μαθητές αναμένεται:
• Να συνειδητοποιήσουν πόσο σημαντικό είναι να μην
είμαστε σπάταλοι με τα τρόφιμα αλλά και γενικότερα.
• Να αποκτήσουν νέες γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις και αξίες.
• Να γνωρίσουν έννοιες όπως: εθελοντισμός, «ενεργός
πολίτης», προσφορά, κοινωνική συνείδηση.
• Να αναπτύξουν ενσυναίσθηση μέσω ασκήσεων που θα
τους βάζουν στη διαδικασία να μπαίνουν στη θέση του άλλου.
• Να μάθουν να αναλαμβάνουν ευθύνες και να παίρνουν
πρωτοβουλίες.
• Να αναπτύξουν δημιουργική και κριτική σκέψη μέσα από
βιωματικές και άλλες δραστηριότητες.
• Να αναπτύξουν επικοινωνιακές δεξιότητες και πνεύμα
συνεργασίας μέσα από τις ομαδικές δραστηριότητες.
ΣΤ1 και ΣΤ2 τμήμα:
Τίτλος: «Ο κόσμος είναι όμορφος, όταν είναι πολύχρωμος»
Τίτλοι εργαστηρίων :
1 Εργαστήριο : «Ας συστηθούμε»
ο
ο
2 Εργαστήριο : «Πόσο μοιάζουμε-Πόσο διαφέρουμε; »
ο
3 Εργαστήριο : «Τι με κάνει διαφορετικό; »
ο
4 Εργαστήριο : «Δεν μου αρέσει το χρώμα σου »
ο
5 Εργαστήριο : «Ίσες ευκαιρίες »
6 Εργαστήριο :«Εκφράζω τον σεβασμό μου στο διαφορετικό»
ο
ο
7 Εργαστήριο : «Αποχαιρετώ και αποδέχομαι »
Δεξιότητες στόχευσης εργαστηρίων:
• Δεξιότητες Μάθησης: κριτική σκέψη/ επικοινωνία /συνεργασία/
δημιουργικότητα
• Δεξιότητες Ζωής: κοινωνικές δεξιότητες/ ενσυναίσθηση και
ευαισθησία/ προσαρμοστικότητα/ ανθεκτικότητα/ υπευθυνότητα/
πρωτοβουλία