Page 19 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης
P. 19
• Δεξιότητες του νου
Δεξιότητες επιχειρηματικότητας (Οργανωτική ικανότητα,
Προγραμματισμός, Παραγωγικότητα, Αποτελεσματικότητα)
Στρατηγική Σκέψη (Οργανωσιακή σκέψη, Μελέτη περιπτώσεων
και Επίλυση προβλημάτων)
Κατασκευές, παιχνίδια, εφαρμογές
Προσδοκώμενα αποτελέσματα:
Να αναγνωρίζουν ότι υπάρχουν δύο διαφορετικές μέθοδοι
πληρωμών και να μπορούν να κατονομάσουν τις περισσότερες
από αυτές.
Να μπορούν να αναφέρουν τις πηγές του εισοδήματός τους, να
δώσουν παραδείγματα και να εκφράσουν τη γνώμη τους όσον
αφορά τις διαφορετικές ανάγκες και επιθυμίες των ανθρώπων.
Να μπορούν να διακρίνουν τη διαφορά των ρημάτων «έχω
ανάγκη» και «χρειάζομαι», να αξιολογήσουν και να ιεραρχήσουν
τις ανάγκες τους. Να
μπορούν να ασκήσουν κριτική ως προς τη διαχείριση των
εξόδων, να αξιολογήσουν και να ιεραρχήσουν τις ανάγκες τους
και τις επιθυμίες τους στις οποίες θα αποφασίσουν να ξοδέψουν
το χαρτζιλίκι τους.
Να μπορούν να διαμορφώσουν τον προϋπολογισμό του
εισοδήματος και των εξόδων τους.
Να μπορούν να αξιολογήσουν τις περιπτώσεις όπου πρέπει να
επιστρέψουν ό,τι έχουν δανειστεί.
Δ1 και Δ2 τμήμα:
Τίτλος: «Σχεδιάζουμε μαζί ένα ρομπότ»
Εργαστήρια
1ο εργαστήριο: << Τι είναι ένα ρομπότ;>>
2ο εργαστήριο: Διερεύνηση για τα ρομπότ
3ο εργαστήριο: Διερεύνηση για τη λειτουργία των ρομπότ
4ο εργαστήριο: Διερεύνηση: Προγραμματισμός με τους
αισθητήρες του micro:bit
5ο εργαστήριο: Συμφωνούμε ή διαφωνούμε και γιατί
6ο εργαστήριο: Σχεδιάζουμε ένα ρομπότ στην τάξη μας
7ο εργαστήριο: Αξιολόγηση- Διάδοση
ΣΤΟΧΟΙ
Να διερευνήσουν οι μαθητές-τριες σύγχρονες τεχνολογικές
εφαρμογές όπως τα ρομπότ και τις αρχές με τις οποίες
λειτουργούν. Να αναπτύξουν την αναλυτική και κριτική σκέψη.
Να καλλιεργήσουν τη δημιουργικότητά τους καθώς και την
ικανότητα συνεργασίας και επικοινωνίας.
Ε τάξη: