Page 23 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης
P. 23
ατομικής ευθύνης αλλά και πρωτοβουλιών για τη βελτίωση
των θεμάτων που η Σχολική Μονάδα θα επεξεργαστεί στη
διάρκεια της σχολικής χρονιάς
Οι προσαρμογές που θα βοηθήσουν στη συμμετοχή και
ένταξη όλων των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία κατά τη
διάρκεια της υλοποίησης των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων,
Προσαρμογές για τη αφορούν κυρίως τη διδακτική προσέγγιση. Θα αξιοποιηθεί ένα
συμμετοχή και την πλήθος στρατηγικών διδασκαλίας, που αξιοποιώντας
ένταξη όλων των εποπτικό και ψηφιακό υλικό, βιωματικές δράσεις, τέχνες και
μαθητών
θεατρικό παιχνίδι, θα επιδιώξει να συμπεριλάβει όλους τους
μαθητές, συνεκτιμώντας τον ρυθμό και το προφίλ μάθησης
του καθενός.
Η συνεργασία με φορείς σχετικούς με τις δράσεις που θα
υλοποιηθούν είναι απαραίτητες για την επιτυχία και την
ολοκλήρωσή τους. Θα ζητηθεί η συμμετοχή των παρακάτω
φορέων:
• ΚΠΕ Βιστωνίδας και Παρανεστίου,
Φορείς και άλλες • Τοπική ομάδα του Ερυθρού Σταυρού,
συνεργασίες που θα • Επιστημονικούς φορείς του Δ.Π.Θ
εμπλουτίσουν το • Δήμος Ξάνθης.
σχέδιο δράσης
• Unicef
• Φ.Ε. Ξάνθης
• Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της
Ψυχοκοινωνικής Υγείας Ξάνθης «Έκφραση»
Λογότυπα των ομάδων με χρήση λογισμικών, αφίσα, ομαδικό
κολλάζ
Δημιουργία αφίσας, κολλάζ, εργαστηριακή δημιουργία εικονικής
επιχείρησης, κατασκευή παιχνιδιού.
Κατασκευές, αφίσες, γραφήματα, κολλάζ των μαθητών/τριών με
ποικίλα υλικά
Δημιουργία κόμικ
Δημιουργία ψηφιακού υλικού (άλμπουμ φωτογραφιών,
παρουσιάσεις power point)
Τελικά προϊόντα Πορτφόλιο με τις εργασίες και το υλικό που έχει παραχθεί
(ενδεικτικά) των κατά την εκπαιδευτική διαδικασία (έντυπα, φυλλάδια, κόμικ,
εργαστηρίων που mini books, αφίσες, κλπ)
υλοποιήθηκαν
Ιστορική γραμμή για την Ξάνθη
Κολάζ- Χαρούμενο λιβάδι της τάξης
Παραγωγή γραπτών κειμένων(σε ομάδες)
Βιντεοσκόπηση σε δραματοποίηση «Το σώμα μου μια γλώσσα
επικοινωνίας-παντομίμα».
Δημιουργία power point «Παλιά πόλη».
Τουριστικός οδηγός ξενάγησης στην Παλιά Πόλη σε έντυπο.
Δημιουργία χαϊκού και ποιημάτων για τη διαφορετικότητα.
Κατασκευή παιχνιδιού ‘Διαχειρίζομαι σωστά το χαρτζιλίκι μου’