Page 28 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης
P. 28
προσωπικής Γνώρισαν τη μαθητές
υγιεινής, χλωρίδα και την κατάφεραν να
ασφάλειας μέσα κι πανίδα των αναπτύξουν
έξω από το σπίτι ελληνικών ενσυναίσθηση και
και δεξιότητες δασικών να κατανοούν τα
αυτοπροστασίας. οικοσυστημάτων. συναισθήματα
Επίσης, Ευαισθητοποιήθ των άλλων.
συμμετείχαν σε ηκαν σχετικά με Επίσης, έμαθαν
συζητήσεις , τους κινδύνους να αναγνωρίζουν
έμαθαν να που αφορούν το τον αντίκτυπο
εκφράζουν τις δάσος. που μπορεί να
απόψεις τους και έχουν πράξεις
να τεκμηριώνουν Ανακάλυψαν διάκρισης όπως η
τις επιλογές τους. τρόπους απαγόρευση, ο
προστασίας του.. αποκλεισμός, η
Φύτεψαν δέντρα περιθωριοποίηση
αναπτύσσοντας . Άρχισαν να
διάθεση για σκέφτονται ένα
εθελοντική κόσμο στον
δράση. οποίο η κοινή
αποδοχή και ο
αλληλοσεβασμός
θα είναι
σημαντικοί
παράγοντες.
2. Οφέλη συνολικά από την υλοποίηση του Σχεδίου Δράσης
(σε συνάφεια με την αρχική ανάλυση αναγκών)
Βελτίωση του πνεύματος συνεργασίας και της διαλεκτικής
ικανότητας των μαθητών υιοθετώντας νόρμες εποικοδομητικού
διαλόγου
Τονώθηκε η ενσυναίσθηση, η ανάληψη πρωτοβουλιών και
καλλιεργήθηκαν οι κοινωνικές και ψηφιακές δεξιότητες των
μαθητών.
Τα κυριότερα οφέλη από την υλοποίηση του Σχεδίου Δράσης
αφορούν κυρίως στην έκφραση ικανοποίησης των
ως προς το μαθητών/τριών από την επικοινωνία και τη συνεργασία με τους
σχολικό κλίμα εκπαιδευτικούς τους, αλλά και αντίστροφα. Η ανάπτυξη θετικού
γενικά
σχολικού κλίματος και η ενθάρρυνση πρωτοβουλιών και
δράσεων για την καλλιέργεια της συνεργασίας, της ενεργού
συμμετοχής και της αποδοχής ήταν επίσης από τα
σημαντικότερα θετικά αποτελέσματα της υλοποίησης των
εργαστηρίων δεξιοτήτων.
Καλλιέργησαν δεξιότητες επικοινωνίας, αλληλοσεβασμού
συνεργασίας, όπως και υπευθυνότητα , διάθεση για προσφορά
καθώς και οικολογικές στάσεις και συμπεριφορές.
ως προς τη Εκπαιδευτικοί και μαθητές- μαθήτριες μοιραστήκαν τη χαρά
ανάπτυξη της της ανακάλυψης και της δημιουργίας σε νέα αντικείμενα εκτός
σχολικής διδακτέας ύλης συγκεκριμένων γνωστικών αντικειμένων.
κοινότητας Οι γονείς έγιναν σε κάποιο βαθμό συμμέτοχοι προσεγγίζοντας
(μαθητές, κάποιες από τις δράσεις μας.