Page 25 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης
P. 25
ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ - ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
1. Τελική αξιολόγηση της υλοποίησης των τεσσάρων Θεματικών
Ενοτήτων
Κείμενο 100 λέξεων (με βάση την αξιολόγηση και τον αναστοχασμό) στην μορφή
λίστας για κάθε Θεματική Ενότητα
Φροντίζω το
Ζω καλύτερα- Ευ Ενδιαφέρομαι Δημιουργώ και
ζην Περιβάλλον και Ενεργώ- Καινοτομώ-
Κοινωνική Δημιουργική
Συναίσθηση και Σκέψη και
Ευθύνη Πρωτοβουλία
1. ΥΓΕΙΑ: 1. Οικολογία - 1. Ανθρώπινα 1. STEM/
Διατροφή - Παγκόσμια και δικαιώματα Εκπαιδευτική
Αυτομέριμνα, τοπική Φυσική Ρομποτική
Οδική Ασφάλεια κληρονομιά
2. Ψυχική και 2. Κλιματική 2. Εθελοντισμός 2.
Συναισθηματική αλλαγή - Φυσικές διαμεσολάβηση Επιχειρηματικότητα-
Υγεία - Πρόληψη Καταστροφές, Αγωγή
Πολιτική Σταδιοδρομίας-
προστασία Γνωριμία με
επαγγέλματα
3. Γνωρίζω το 3. Παγκόσμια και 3. Συμπερίληψη:
σώμα μου - τοπική Αλληλοσεβασμός,
Σεξουαλική Πολιτιστική διαφορετικότητα
Διαπαιδαγώγηση κληρονομιά
Ικανοποιητική Κατανόηση των Αποδοχή της Η Θεματική δεν
κάλυψη αποριών, εννοιών διαφορετικότητας, ολοκληρώθηκε και
έκφραση αγωνιών παγκόσμια και κατάρριψη δεν αξιολογείται ,
και εξοικείωση με τοπική στερεοτύπων, ωστόσο ήταν πολύ
το σώμα και τις πολιτιστική Ενίσχυση κοντά στα
αλλαγές που κληρονομιά. ενσυναίσθησης ενδιαφέροντα των
συμβαίνουν στην Ευαισθητοποίησ και μαθητών/ τριών.
περίοδο της η για τη αλληλοσεβασμού Έγινε μια πρώτη
εφηβείας. διατήρηση και Οι μικροί μαθητές επαφή των παιδιών
προστασία τους.
Αυξήθηκαν οι ενημερώθηκαν κι με τις δεξιότητες του
ου
πιθανότητες ώστε Τα παιδιά ευαισθητοποιήθη 21 αιώνα και τις
οι μαθητές να ανακάλυψαν την καν σχετικά με τα εφαρμογές της
υιοθετήσουν αγάπη που δικαιώματά τους τεχνολογίας. Η
υγιεινές συνήθειες βιώνουμε μέσα όπως αυτά θεματική ενότητα δεν
διατροφής, να από την περιλαμβάνονται μελετήθηκε εκτενώς
σέβονται την υγεία συνύπαρξή μας στη Σύμβαση των λόγω χρόνου.
τους, το σώμα τους με τα ζώα, Δικαιωμάτων του Μετά το τέλος των
και το περιβάλλον. γνώρισαν τα Παιδιού. επτά εργαστηρίων
δικαιώματά τους