Page 27 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης
P. 27

Σε όλες τις               στρατηγικής       ανατροφοδότησης       Εκπαιδευτική
                Θεματικές                 σκέψης μέσα       , φύλλα εργασίας,     ρομποτική:
                Ενότητες κοινός           πρακτικές         έντυπο και            «Σχεδιάζουμε       ένα
                στόχος ήταν και           μελέτης           ψηφιακό υλικό         ρομπότ»
                επετεύχθη  η              περίπτωσης        που                   ΟΙ     μαθητές      και
                συνεργασία και η          και επίλυσης      δημιούργησαν οι       μαθήτριες:
                εργασία σε                προβλήματος.      ίδιοι/ες
                ομαδικό κλίμα                               μαθητές/τριες κ.α.  Έμαθαν                για
                όπως και η            •  Απόκτηση            Ανθρώπινα            σύγχρονες
                καλλιέργεια               γνώσεων            δικαιώματα:          τεχνολογικές
                δεξιοτήτων                σχετικά με τα      «Τα παιδιά του       εφαρμογές μέσω του
                ενσυναίσθησης,            αίτια, τις         κόσμου και τα        προγράμματος  «Γίνε
                διαμεσολάβησης,           συνέπειες του      δικαιώματά τους»     αστροναύτης       στον
                αλληλοσεβασμού            φαινομένου                              διεθνή     διαστημικό
                και αποδοχής άνευ         της κλιματικής     Οι μαθητές και οι    σταθμό»,
                όρων.                     αλλαγής, τις       μαθήτριες:           πρόγραμμα          του
                Διατροφή:                 καθημερινές        Μυήθηκαν στα         ΕΚΦΕ Ξάνθης.
                «Μαγειρεύουμε             συνήθειες και      βασικά               Γνώρισαν την ιστορία
                μαζί έναν καλύτερο        επιλογές, οι       ανθρώπινα            των  ρομπότ  καθώς
                κόσμο»                    οποίες             δικαιώματα ,         και    διαφορετικές
                Οι μαθητές και                               ιδιαίτερα σε αυτά    μορφές ρομπότ.
                μαθήτριες:                συμβάλλουν         που αφορούν τα
                Ενημερώθηκαν για          στην               παιδιά.              Διερεύνησαν τους
                τις ομάδες                εντατικοποίησ                           λόγους που οι
                τροφών.                   η του              Έμαθαν να            άνθρωποι
                Έμαθαν να                 φαινομένου         διακρίνουν τις       κατασκευάζουν
                ανακαλύπτουν τα           του                έννοιες «ανάγκη»  ρομπότ.
                κρυμμένα μυστικά          θερμοκηπίου        κι «επιθυμία».       Ήρθαν σε επαφή  με
                των ετικετών.             και της           Κατανόησαν τη         έργα λογοτεχνικά με
                Ανακάλυψαν ποιες          κλιματικής        σύνδεση των           ήρωες ρομπότ
                τροφές είναι              αλλαγής.          ανθρώπινων            Δημιούργησαν κόμικ
                φιλικές στα            •  Υιοθέτηση         δικαιωμάτων με        με ρομπότ.
                δοντάκια τους και         στάσεων           την έννοια των        Καλλιέργησαν        την
                ποιες όχι.                                  βασικών               επικοινωνία  και  τη
                Μυήθηκαν στη              φιλικών προς      αναγκών.              συνεργατικότητά τους
                μεσογειακή                το περιβάλλον.    Ευαισθητοποιήθη
                διατροφή.              Οικολογία:           καν σε θέματα
                Ευαισθητοποιήθηκ                            όπως ο
                αν σχετικά με το        «Οι ντεντέκτιβ      ρατσισμός, η
                οικολογικό             του δάσους»          διαφορετικότητα,
                αποτύπωμα της          Οι μαθητές και       το μεταναστευτικό
                διατροφής τους.        μαθήτριες:           και το
                Δούλεψαν                                    προσφυγικό
                ομαδοσυνεργατικά       Γνώρισαν τα          ζήτημα.
                 Οι μαθητές έμαθαν     δασικά                Εκφράστηκαν
                 πολλά για το σώμα     οικοσυστήματα         καλλιτεχνικά  και
                 τους  .  Κατάφεραν    και τα οφέλη τους     εργάστηκαν
                 να     αναπτύξουν     στον άνθρωπο          ομαδικά.
                 δεξιότητες            και στον πλανήτη
                 αυτομέριμνας,                               Μέσα από τις
                                                             δράσεις οι
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31