Page 31 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης
P. 31
● Το αντικείμενο της ρομποτικής να το διδάσκουν οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής
καθώς είναι πιο κοντά στο αντικείμενο των σπουδών τους.
● Ελευθερία στην επιλογή θεμάτων που άπτονται των ενδιαφερόντων των
μαθητών
● Να μην υπάρχει αξιολόγηση(κανενός είδους), ώστε οι μαθητές να νιώθουν
ελεύθεροι να εκφραστούν.
● Δυνατότητα συνέχισης της θεματικής το επόμενο σχολικό έτος σε περίπτωση
που δεν έχει ολοκληρωθεί.
● Αξιολόγηση με συγκεκριμένη φόρμα που θα έχει στόχο την αυτοαξιολόγηση της
συνολικής διαχείρισης των θεμάτων από τους μαθητές .