Page 31 - Σχέδιο Δράσης 7ου Δημ. Σχ. Ξάνθης
P. 31

●  Το αντικείμενο της ρομποτικής να το διδάσκουν οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής
                     καθώς είναι πιο κοντά στο αντικείμενο των σπουδών τους.
                 ●  Ελευθερία  στην  επιλογή  θεμάτων  που  άπτονται  των  ενδιαφερόντων  των
                     μαθητών
                 ●  Να  μην  υπάρχει  αξιολόγηση(κανενός  είδους),  ώστε  οι  μαθητές  να  νιώθουν
                     ελεύθεροι να εκφραστούν.
                 ●  Δυνατότητα συνέχισης της θεματικής το επόμενο σχολικό έτος σε περίπτωση
                     που δεν έχει ολοκληρωθεί.
                 ●  Αξιολόγηση με συγκεκριμένη φόρμα που θα έχει στόχο την αυτοαξιολόγηση της
                     συνολικής διαχείρισης των θεμάτων από τους μαθητές .
   26   27   28   29   30   31