Page 1 - FlipBook4
P. 1

Στο χθες, στο σήµερα, στο αύριο



               Συνεργατική-µαθητική έκδοση ∆ηµοτικών Σχολείων - Φύλλο 1ο - Ιούνιος 2021



              Πριν από λίγους µήνες   Ταξιδεύοντας στην Ελλάδα                            βλήµατα που αντιµετωπί-
            µας γεννήθηκε µια ιδέα για                                                    ζουµε, προτείνοντας λύ-
            να γνωρίσουµε τα σχολεία      Στο χτες, στο σήµερα, στο αύριο                 σεις.
            και τους τόπους της Ελλά-                                                      Ελπίζουµε να µας δοθεί η
            δας και της Κύπρου µέσα α-         Το θαυµαστό ταξίδι µας                     ευκαρία, να συναντηθούν τα
            πό τη συνεργασία των σχο-                                                     σχολεία µας από κοντά, µέ-
            λείων µας.                                                                    σα στην επόµενη χρονιά
              Η ιδέα βασίστηκε σε ένα                                                      Ας ξεκινήσουµε το ταξίδι
            εγχείρηµα που είχε γίνει                                                      µας, περιµένοντας ως συ-
            πριν από 120 χρόνια περί-                                                     νταξιδιώτες και άλλες µαθη-
            που, στη Σουηδία, από την                                                     τικές κοινότητες της χώρας,
            συγγραφέα   και δασκάλα                                                       αλλά και της διασποράς.
            Σέλµα Λάγκερλεφ. Ήταν η
            κατά παραγγελία συγγραφή                                                                  Με εκτίµηση
            µιας ιστορίας γεωγραφικού                                                            Για την Συντακτική
            ενδιαφέροντος, για τα παι-                                                                     Οµάδα
            διά που φοιτούσαν σε δηµό-                                                            της συνεργατικής
            σια σχολεία. Η φανταστική                                                                  εφηµερίδας
            αυτή ιστορία , που ξετυλίγε-                                                            «Ταξιδεύοντας
            ται µέσα από «Το θαυµαστό                                                                στην Ελλάδα»
            ταξίδι του Νιλς Χόλγκερ-                                                                 Ο συντονιστής
            σον» έδωσε «φτερά» στους                                                              εκπαιδευτικός και
            µαθητές εκείνης της εποχής                                                          επιµελητής έκδοσης
            για να γνωρίσουν τα βουνά,  οποία θα «κυκλοφορήσει»   Θωµάς – 1ο ∆.Σ. Πάργας            Ηλίας Κάρτας –
            τις λίµνες, τα ποτάµια και  και στα αγγλικά.                                          ∆ηµοτικό Σχολείο
            τις πεδιάδες της χώρας      Ο στόχος µας, πέρα από  στορία, αλλά και για να στα-      Άρνισσας/Πέλλας
            τους. Περιπέτειες που τους  την τόσο αναγκαία επικοι-  θούµε απέναντι στα προ-
            αποκάλυψαν µυστικά της    νωνία, µεταξύ των µαθητών
            φύσης αλλά και µύθους της  των σχολείων µας, είναι η
            Σουηδίας.                 γνωριµία µε τον τόπο µας.  Περιεχόµενα
              Το ταξίδι µας ξεκίνησε µε                           Άγιος Λέοντας Ζακύνθου, ο τόπος µου σελ. 2 – 3
            µικρά βήµατα, λόγω της    Είναι µια καλή ευκαιρία, να    Άγιος Νικόλαος Λασιθίου, η πόλη µας σελ. 4 – 5
                                      γνωρίσουµε την τοπική µας
            πανδηµίας, µε πολύ ενθου-  ιστορία, µε τις ιδιαιτερότη-    Η Άρνισσα και η περιοχή της Βεγορίτιδας σελ. 6 – 7
            σιασµό από τους µαθητές   τές της κάνοντας την γνω-    ∆ιδυµότειχο, η καστροπολιτεία σελ. 8 – 9
            και άριστη συνεργασία από  στή και έξω από τα στενά ό-
            τους εκπαιδευτικούς.      ρια της κοινότητας ή του νο-    Εύοσµος, ιστορία και περιβάλλον σελ. 10 – 11
              Στην πρόταση συνεργα-                               Εύοσµος, η πόλη µου σελ.12 – 13
            σίας ανταποκρίθηκαν 30    µού µας. Μας δίνει τη δυνα-    Καλαβάρδα Ρόδου, ο τόπος µου σελ. 14 -15
                                      τότητα, να ξαναδούµε που
            σχολεία, τα οποία προχώρη-  βρίσκοµαστε στον χάρτη, α-    Κόρινθος, ο τόπος µου σελ.16 – 17
            σαν, κατά οµάδες, σε τηλε-  ξιοποιώντας όλα τα εργα-    Κως, το νησί µας σελ.18 – 19
            διασκέψεις και σε άλλες   λεία της ψηφιακής µας επο-    Λαγυνά, ο τόπος µας σελ. 20 – 21
            µορφές αλληλεπίδρασης     χής, ταξιδεύοντας σε κάθε    Νέα Αλικαρνασσός Ηρακλείου, ο τόπος µας σελ. 22 – 23
            (padlet - βιβλιαράκια Φρενέ  γωνιά της πατρίδας µας, µέ-    Η Νέα Ποτίδαια και ένα ασυνήθιστο ηµερολόγιο σελ. 24 – 25
            – ανταλλαγή επιστολών     σα από τα µάτια των µελλο-    Ξάνθη, ο τόπος µας σελ. 26 – 27
            κ.ά.) των εκπαιδευτικών και  ντικών µας πολιτών. Θέλου-    Η Πάργα το στολίδι της Ηπείρου σελ.28 – 29
            των µαθητών τους. Τα 16   µε να έχουµε ενεργές όλες    Πλατύ Ηµαθίας, ο τόπος µου σελ. 30 – 31
            σχολεία από αυτά, συµφώ-  τις αισθήσεις µας, όχι µόνο    Ραφήνα, το λιµάνι µας σελ. 32 – 33
            νησαν στην έκδοση µιας συ-  για τα αξιοθέατα και την ι-    Άγιος Ιωάννης Σερρών - Κερκίνη σελ. 34
            νεργατικής εφηµερίδας, η
   1   2   3   4   5   6